Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

dhosting.pl

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana dhosting.pl w dniu 24 Kwietnia 2020

Użytkownicy przyznają dhosting.pl punkty reputacji!

Informacje o forum

  • Wersja
    -brak-
  • Forum
    dhosting.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dhosting.pl

Uczeń

Uczeń (3/14)

  • Pierwszy post
  • Współtwórca
  • Dobre reakcje
  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

26

Reputacja

  1. Hej @dj3ryk, monitorujemy nasze serwery i uptime jest bardzo wysoki, bliski 100%, na teraz trudno powiedzieć co się dokładnie u Ciebie dzieje i skąd problemy, ale odezwij się do mnie na [email protected], podaj jakieś namiary na siebie, np. nr zgłoszenia (jeśli do nas pisałeś w tej sprawie) lub adres strony, żebym mógł zbadać sprawę. Na pewno pomożemy, wyjaśnimy i o co chodzi. Nie ma firmy hostingowej, w której nie zdarzają się jakieś przerwy w działaniu usług, taka jest po prostu rzeczywistość, ale to co można robić, to absolutnie minimalizować takie sytuacje. Jestem pewien, że coś zaradzimy, żeby problem się nie powtarzał. Odezwij się, jesteśmy do dyspozycji.
  2. @dhosting.pl to my, to drugie konto chyba trzeba jakoś z nami scalić. Dlaczego w ogóle są dwa, to dla mnie zagadka. Spróbuję to ustalić. Jasne, przepraszamy, dopiero teraz zajrzeliśmy tutaj i okazało się, że był błąd w mailu, stąd brak powiadomień u nas o wzmiankach i cisza z naszej strony. Chyba też będziemy musieli napisać do firmy dostarczającej rozwiązanie do monitoringu internetu, bo nadal nie mamy żadnych powiadomień z tego wątku, a powinny przychodzić. Sądziliśmy, że ten błąd po naszym zgłoszeniu już dawno został naprawiony. @amator75, pamietam rozmowę z Tobą, wyjaśniliśmy sobie tę kwestię praktycznie od razu przez Facebooka i zgłoszenie na Helpdesku, starsza wypowiedź na ten temat, którą zacytowałem niżej wyjaśnia ten problem dodatkowo. Dla naszych Klientów, którzy mają specyficzne potrzeby, np. wykraczające poza aktualne możliwości EWH, mamy jeszcze VPS-y. Nie znajdziecie ich w ofercie na stronie, bo jednak skupiamy się przede wszystkim na EWH, ale gdyby ktokolwiek z Was miał taką potrzebę, to oczywiście zapraszamy do naszego boku po ofertę. Wystarczy napisać co jest potrzebne, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie. Jeśli chodzi o „kłamią”, nie, to po prostu nieporozumienie, które już dawno wyjaśniliśmy. Nasz konsultant źle zrozumiał i odpowiedział prawidłowo na kwestię, której uważał, że dotyczyło. Szybko to wyjaśniliśmy i sorry, że trochę namieszał. Jeśli coś potrzeba jeszcze wyjaśnić albo przeoczyłem, dawajcie znać, obiecuję, że tym razem powiadomienia już poprawnie będą spływać do nas i będziemy mogli sprawnie odpowiadać.
  3. Cel blokowania portów UDP to chęć ograniczania skutków ataków DDoS i na dziurawe serwisy. @rozrabiakaneros napisz proszę więcej informacji na [email protected] - ile odwiedzin w skali miesiąca + ile powierzchni potrzebujesz. Ogarniemy
  4. Cześć, Jasne, że jesteście ważni - bez Was istnienie dhostingu byłoby naturalnie niemożliwe. Nasz monitoring marki niestety nie wyłapał tego wątku, ale nie będziemy im robić czarnego PR Przechodząc do meritum, niestety na ten moment odblokowanie portów UDP jest możliwe tylko na serwerach dVPS. Obecnie pracujemy mocno nad kwestiami sieciowymi przez co na horyzoncie będzie mogła pojawić się opcja robienia wyjątków per user także na innych usługach, natomiast czy to będziemy realizowali będzie zależało od zainteresowania. Na teraz liczba pytających o to jest skromna, dlatego wolimy się skupić na choćby SNI czy Let’s Encrypt.
  5. Cześć, Chcielibyśmy się odnieść do tego co pisze @tepio. W ostatnich tygodniach dołączył do naszego zespołu nowy pracownik - Karolina, która obecnie jest wdrażana w obsługę naszych Klientów - Was Kierując się chęcią pomocy firmie, dodała o nas pozytywną recenzję, która została od razu usunięta gdy zauważyliśmy ją dzięki @tepio. Zawsze uważaliśmy, że pisanie takich opinii jest czymś złym i wyjaśniliśmy to z naszym pracownikiem. @tepio dziękujemy za słuszne zwrócenie uwagi. Napisz do nas na PW, w ramach podziękowania przyznamy Ci 3 miesiące VPS Eco za darmo, abyś zamiast pytać innych o opinię, mógł sam się nią podzielić z innymi
  6. Macsch15, rzeczywiście, początkowo skorzystanie z kodu rabatowego, którego jesteś znalazcą, było utrudnione, ale udało nam się temu zaradzić od razu po wykryciu problemu. Kod od dłuższego czasu powinien działać poprawnie Jako, że udało się Tobie znaleźć i rozszyfrować kod rabatowy, ale nie mogłeś go wykorzystać, to otrzymujesz od nas, specjalny jednorazowy kod rabatowy -20%. Kod i pozostałe szczegóły przekazaliśmy Tobie w prywatnej wiadomości. Gratulujemy spostrzegawczości!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.