Skocz do zawartości

- - - - -

Rejestracja w krokach

• Nie możesz odpowiedzieć
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 shievy

• Użytkownik
  • 13 postów
  • Wersja:n/c

Napisano 12 luty 2010 - 22:01

Czy istnieje możliwość takiej konfiguracji IBP żeby użytkownik mógł się rejestrować w krokach. Przykładowo w pierwszym podaje dane osobowe (imię, nazwisko, mail, datę urodzenia, adres zamieszkania itp.) klikając dalej przenosi się do drugiego kroku w którym podaje dane kontaktowe (telefony, adresy, godziny kontaktu), w trzecim wypełnia Analizę Potrzeb (pytania dotyczące określonego obszaru życia) w czwartym akceptuje regulaminy i rejestruje się. Jeżeli jest taka możliwość gdzie szukać informacji, jakie pliki są odpowiedzialne za zachowania rejestracji (nadmieniam, że jestem jeszcze laikiem, lecz szybko się uczę), Będę wdzięczny za każdą pomoc i nakierowanie na właściwe tory.

#2 DawPi

...a wy Pragnienie™

• Manager
  • 49506 postów
  • Wersja:IP.Board 3.2.3

Napisano 12 luty 2010 - 22:15

Witaj,

pierwsze zasadnicze pytanie - jaki jest w tym cel? Generalnie takiej opcji nie ma i bez większej modyfikacji się nie obejdzie.

Nie widzę sensu w czymś takim mówiąc po prawdzie. :-)
intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

#3 shievy

• Użytkownik
  • 13 postów
  • Wersja:n/c

Napisano 15 luty 2010 - 09:00

Jest to wymuszone przez ilość danych jakie użytkownik musi pozostawić w celu przystąpienia do projektu.
Warunkiem korzystania z forum będzie podanie swoich danych osobowych. Jest to uwarunkowane całokształtem działania projektu i możliwościami jakie oferuje.

Jeżeli potrzebne jest więcej informacji proszę o info a przedstawię cały projekt na PW, żeby nie zaśmiecać forum.
Tak myślę, że powinno Pana/Cię zainteresować co można wymyślić i jak wykorzystać IPB ..:thumbsup:

#4 DawPi

...a wy Pragnienie™

• Manager
  • 49506 postów
  • Wersja:IP.Board 3.2.3

Napisano 15 luty 2010 - 15:11

Hym, nie interesuje mnie, gdyż to nie mój projekt. :thumbsup: