Jump to content

Problem z blokami


Go to solution Solved by Damiann.,

Recommended Posts

Mam następujący problem z blokami gdy dodaję jakiś blok czy to do paska bocznego czy pod czat itd. to po odświeżeniu strony go nie widać jakby usuwa się. Działa to też w drugą stronę mogę usunąć wszystkie bloki jakie dodałem na stronę główną, ale po odświeżeniu strony się pojawiają, a gdy zmieniłem styl na domyślny pokazuje mi się taki komunikat:
 

Cytat

image.png.600fe9e5fcbe8690c330d7b950c0a483.png

Wersja IPS: Najnowsza

Edited by Damiann.
Link to post
Share on other sites
  • Manager

Coś w logach błędów w acp jest?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
  • Manager

Ale OK - wtedy inne domyślne widgety wywołują taki sam błąd? Co wtedy w logach jest napisane?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
  • Manager

[+] 

Po wyłączeniu tego dodatku włącz jeszcze czyszczenie cache z poziomu ACP - Support. 

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, DawPi napisał:

Ale OK - wtedy inne domyślne widgety wywołują taki sam błąd? Co wtedy w logach jest napisane?

W logach jest napisane to co pokazałem w odpowiedzi nic się nie zmienia ;/
 

 

Godzinę temu, DawPi napisał:

[+] 

Po wyłączeniu tego dodatku włącz jeszcze czyszczenie cache z poziomu ACP - Support. 

To właśnie też robiłem ewentualnie co pomogło to zapisywanie bloków w innym miejscu, ale panel boczny nadal nie działa i komunikat dalej się wyświetla.  
Czy może być tak, że wtyczka uszkodziła w jakiś sposób skrypt lub naruszyła bazę danych SQL?

Link to post
Share on other sites
  • Manager

Trzeba wszystko sprawdzić, a na uszkodzenie bazy masz właśnie zakładkę Support w ACP.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, DawPi napisał:

Trzeba wszystko sprawdzić, a na uszkodzenie bazy masz właśnie zakładkę Support w ACP.

Sprawdzałem już dosłownie wszystko od bazy w Support ACP, aż po usuwanie/wyłączanie wtyczek dalej nie mam już na to pomysłu

Link to post
Share on other sites
  • Manager

To już by trzeba do tego zajrzeć od środka. Napisz zgłoszenie do IPSu, niech naprawiają.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, DawPi napisał:

To już by trzeba do tego zajrzeć od środka. Napisz zgłoszenie do IPSu, niech naprawiają.

O tym pisałem dostali dostęp, ale stwierdzili że wszystko ok z ich strony.
No nic spróbuję jeszcze poszukać co powoduje ten błąd i napiszę co było przyczyną jeśli mi się uda to naprawić.

Edited by Damiann.
Link to post
Share on other sites
  • Solution
W dniu 4.02.2021 o 16:34, DawPi napisał:

Mogę spojrzeć od środka. 

Przepraszam, że tak późno, ale jak na razie problem rozwiązałem po prostu wtyczka, którą napisałem kiedyś pod już przestarzałe IPS 4.3 trochę narobiła problemów w bazie danych, ale pomogło zaktualizowanie jej i usunięcie wszystkich tabel od tej wtyczki oraz naprawienie jej(bazy danych) przez opcje w supporcie. Dlatego nawet gdy usuwałem/wyłączałem wtyczkę wywalało mi błąd. Jeżeli coś by się powtórzyło napiszę kolejny temat.

Link to post
Share on other sites
  • Manager

Otóż to - dlatego w takich przypadkach "standardowe" rady są niewystarczające i trzeba grzebać od środka. 

  • Like 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
  • Manager

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.