Jump to content

Zablokowany język tłumaczenia IPS 4.5


 Share

Recommended Posts

Witam mam problem z tłumaczeniem w nowym pakiecie IPS 4.5 - wgrałem najnowszą wersję poprzez Marketplace z poziomu ACP. Zrobiłem aktualizację dotychczasowych aplikacji i wtyczek i tutaj pojawia się problem. Postanowiłem wgrać ponownie tłumaczenia do używanych aplikacji (po odświeżeniu ich tłumaczeń), jednak nie mogę tego zrobić ponieważ język Polski jest Zablokowany - przy angielskim jest opcja wgrania nowszej wersji, gdzie mogę wybrać dany plik xml od wybranej aplikacji i zrobić aktualizację tłumaczenia.

 

 

Jak mogę "odblokować" polski pakiet językowy, tak aby otrzymać opcję wgrania nowszej wersji?

 

Dla jasności podrzucam kilka screenshotów:

image.thumb.png.f64399a43d6badd21c846e1910a007cd.png

 

image.thumb.png.2e78df8792d3212bb399ac6ebd06e1a2.png

image.thumb.png.7a6d2be98769f809ed5a41ea59943ef6.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.