Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Polserwer.pl


santoz

Rekomendowane odpowiedzi

Serwer na www.polserwer.pl mam od około roku. Na początku support był na 6+/6+, teraz w przypadku problemów potrafią nie odpowiadać przez 3 dni. Telefonicznie, no niby można się kontaktować. Jednak i tak proszą o mail, i sprawa przedłuża się nawet o kilkanaście godzin.

Stabilność serwerów na 6/6+. Tak było i jest nadal. Zdarzają się kilkuminutowe zwiechy szczególnie w nocy. Ale to zupełnie nie przeszkadza, dzieje się średnio raz na 4-5 dni.

Od roku była tylko jedna awaria (zaraz na początku mojej przygody z polserwer), usunięta po prawie 50h. Na szczęście już się nie powtórzyła. Awaria może zdarzyć się wszędzie, nie znam się, może szybciej usunąć się jej nie dało. :)

Od kilku miesięcy były problemy z płatnościami. Wpłaciłeś, a na koniec miesiąca blokada z powodu braku wpłaty? A jak to możliwe? A tak:

Polserwer miał konto w mBanku, w którym popsuło się połączone z polserwer auto księgowanie płatności i przedłużanie ważności kont. Polserwer znając problem miało to gdzieś.

Nie sprawdzało swojego konta i płatności, trzeba było po każdej wpłacie do nich pisać, wysyłać potwierdzenia wpłaty. Wtedy dopiero przedłużali ważność konta.

Nie potwierdziłeś wpłaty, blokada.

Wpłata początkiem miesiąca = blokada końcem.

Kontakt telefoniczny po minucie = prośba o wysłanie e-maila z potwierdzeniem wpłaty + Mail wysłany po 3min = Konto przywrócone po 8h. Nieźle?

Na szczęście swoje konto przenieśli do AliorBanku 2 miesiące temu, ale jaki jest support i podejście do klienta każdy widzi.

To zupełnie inna firma niż rok temu, kiedyś polecił bym z czystym sumieniem firmę P.Przemka, dziś mocno bym się zastanawiał.