Jump to content

Hosting dHosting.pl - 1015% rabat! Zwiększamy rabat!

Kerad72

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-2 Zła

About Kerad72

  • Birthday 12/09/1972

Kontakt

  • Gadu Gadu
    4134

Informacje o forum

  • Wersja
    IP.Board 3.1.4
  • Forum
    www.polskastrefa.net
  1. Czy ktos uzywal juz app IP.Board na iphone albo android system ? Wszystko fajnie funkcjonuje, mozna dodawac tematy i odpowiadac na nie, lecz funkcja dodawania zdjec nie dziala Przy przesylaniu na server aplikacja sie wylacza. Czy ktos ma podbnie?
  2. Niestety oficjalnie nie widzialem zadnych staystyk do blogow jako jakis dodatek. Czy ktos moglby mi jakies proste statystyki wbudowac? Cos w rodzaju jak jest w galeri na dole a nie tak po boku i najwazniejsze statystyka ile razy byl czytany temat.
  3. przy instalacji wyskauje mi ten problem admin/applications_addon/other/arcade/setup/versions/install/sql/arcade_mysql_sql_1.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_5.2.so to be installed by the site administrator. ale ioncube wgralismy na server The ionCube Loader version 4.0.6 is already installed and encoded files should run without problems. Please note that if encoded files in a different directory from the Wizard fail then you should attempt to copy the php.ini file to each directory in which you have encoded files. tylko jest 4.0.6 wersja a potrzebna jest 5.2, tylko z
  4. skasowalismy wszystko i zapomnielismy wgrac .htaccess wszystko dziala, dziekuje
  5. wgralismy stara baze, i teraz wyskakuje taki blad Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /homepages/15/d335243730/htdocs/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 29 czy kto moze dalej pomoc?
  6. wielkie dzieki, jako manager tego forum w wielkim stylu mi dalej pomogles w rozwizaniu mego problemu i to sie nazywa Polskie wsparcie IP.Board
  7. przeczytalem i uwazam ze tak tez wszystko zrobilem, nie potrafie niestety znalezc bledu, czy moze ktos mi dalej pomoc?
  8. przenieslismy converterem wszystkie posty z vbulletin na ipb, i teraz mamy zamiast polskich znakow wszedzie krzaczki, co i gdzie trzeba zmienic? strone mamy na niemeickim serwerze
  9. Zlecenie wykonal Jakub, z czego jestem bardzo zadowolony i jeszcze raz dziekuje za super robote
  10. hej, forum juz jest zainstalowany i wszystko dziala, ale mam problemy z jezykiem, ustawieniami i pare modyfikacji trzabyloby wgrac, szukam chetna osobe ktora mi to wszystko porobi oczyiwsice zaplace za wykonana prace www.polskastrefa.net/forum
  11. wlasnie kupilem licencje na blogi, ale w pliku niestety nie ma zadnej instrukcji jak go zainstalowac. Moze mi ktos pomoc ? dziekuje
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.