Skocz do zawartości

Hosting dHosting.pl - 10% rabat! :-)

WSPIERAJ forum :)

- 50% Black Ize :)

RealAS

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O RealAS

  • Urodziny 13.09.1989

Informacje o forum

  • Wersja
    IP.Board 3.0.5
  1. ROZWIĄZANY: Lista aktywnych uzytkownikow

    chodzi o to zeby zeby niezarejestrowani nie widzieli kto jest online. no ale pewnie moda takiego zeby cos takiego zrobic tez nie ma? z kodem niestety raczej nie dam rady no nic dziekuje za pomoc
  2. dobry czy da sie w jakis sposob ustawic forum tak aby goscie, oczekujacy na aktywacje nie mogli widziec listy aktywnych uzytkownikow? szukalem w ustawieniach ale znalazlem jedynie zeby wylaczyc ja calkiem. z gory dziekuje za pomoc
  3. dzieki, dziala i jest super Mozna ten mod jakos spolszczyc ? ;> bo tak wszystko po polsku poza tym jednym paskiem
  4. Dzien dobry pewnie banał ale nie moge tego znaleźć pomoze ktos ?
  5. Driver Error

    Sorki ze tak dlugo, ale nie bylo mnie wiekszosc weekendu Linia 1555
  6. Driver Error

    i to jest troszke niepokojace moze lepiej pokaze
  7. Driver Error

    tak, jestem pewien chyba ze cos zle patrze
  8. Driver Error

    Witam, opierkuje sie pewnym forum , i moze nie jestem jeszcze dobry w temacie ale od czegos trzeba zaczac prawda ? nie wiem czy to banalny blad czy powazny ani co z nim zrobic. do rzeczy: wszystko ladnie pieknie dziala - sielanka normalnie, admin zadowlony, userzy tez, az tu ni stąd ni zowąd ( chyba tak to sie pisze ) po odswierzeniu forum z gory dziekuje za info oraz pomoc przy rozwiazaniu problemu
  9. Zabita przez pudło

    troche jak prawa Murphiego, ktos by sie spodziewal pudla z nieba?
  10. Problem z instalacja na yoyo.pl

    jak juz pisalem wyzej zmienilem server (poprostu nie moge juz edytowac nazwy tematu a nie chcialem zakladac nowego) bo zaden bezplatny nie obsluguje IPB , wyniki juz podalem , wszystkie pozytywne wiec moze mi ktos pomoc i powiedziec o co chodzi? dlaczego w czasie instalacji wywala ten blad?
  11. Problem z instalacja na yoyo.pl

    o to wynik: ps
  12. Problem z instalacja na yoyo.pl

    zmienilem server i w czasie instalacji taki byczek sie pojawil na 5 kroku robilem zgodnie z instrukcja instalacji ktos wie w czym problem i moze mi pomoc ?
  13. Problem z instalacja na yoyo.pl

    dzieki za odpowiedz zalezy mi na bezplatnym serverku bo to forum klanowe bedzie wiec raczej nikt nie zamierza placic czy jest jakis godny polecenia? jezeli nie to poprostu uzyje jakiegos darmowego mniej zaawansowanego skryptu a szkoda bo IPB jest zajefajne
  14. Witam mam problem z instalacja forum IPB 3.0.2 na darmowym serverze yoyo.pl postepuje zgodnie ze wskazowkami dolaczony do plikow forum i wrzucam je na server, zmieniam CHMOD i kiedy chce przejsc do instalacji przez przegladarke (install/index.php) zamiast instalacji pojawia sie blad: czy moze mi ktos pomoc i powiedziec w czym tkwi problem. Z gory dziekuje i Pozdrawiam RealAS
×