Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Querly

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o forum

  • Wersja
    -brak-

Osiągnięcia Querly

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Pierwszy post
  • Rozpoczęcie dyskusji
  • Dobre reakcje
  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. No nic Dzieki za pomoc. Temat można uznac za rozwiązany.
  2. Witajcie,mam tak jak w temacie napisałem problem z usunięciem z unreal portalu shoutboxa. Wyświetla się on w tym samym miejscu co na forum czyli na górze.Chciałbym się dowiedzieć jak moge go usunąć ? Przewertowałem forum unreal solutions i niestety nic nie znalazłem. Tutaj na forum również szukałem i to samo. Pozdrawiam
  3. Dzieki za odpowiedz. Sprawa rozwiązana poprosiłem o anulowanie transakcji i nie było z tym problemu,a następnie kolega kupił sobie sam przez paypal Można zamknąć.
  4. Rozumiem czyli poprostu abym mógł na siebie otrzymać takową licencje musze przesłać im kopie dowodu osobistego i to mnie nic nie kosztuje ? czy dobrze wnioskuje ?
  5. Witajcie, Pisze do Was,ponieważ mam problem z zakupem IP Board .Więc tak. Początkowo wszystko przebiegło pomyślnie tzn:otrzymałem dwa emaile i potwierdzeniu zakupu i złozeniu zamówienia. Dodam ,że płaciłem kartą,ponieważ paypal nie posiadam ;/. Zadziwiło mnie jeszcze to,że środki nie zostały pobrane z mojego konta. No więc do czego zmierzam około 6-7h po zakupie otrzymałem takiego oto emaila: Lindy Throgmartin has created a support request on your behalf. Transaction Review Hello, Your transaction with Invision Power Services, Inc. has not passed the fraud review process. This can be due to various reasons, including your physical location not matching your billing location. In order to process your transaction, we will need to see either a scanned copy of your government issued photo identification, or a copy of the front and back of the credit card used for the transaction. If submitting ID, you may blur/block out sensitive information. If sending a copy of the credit card, please blur out all but the last 6 digits of the credit card number. Your transaction will be held for 24 hours while we await this information. Thank you for your cooperation and we apologize for any inconvenience this may cause. Regards, Lindy Throgmartin Management Team Invision Power Services, Inc. You can view and respond to the support request in the client area, or reply to this email. Było to około 3 rano. Wydaje mi się ,że było wywołane to przez to,że licencja była na kolege i to jemu kupowałem na niego u niego na komputerze i na jego koncie na invisionpower.com,a nie zgodziło się to,że płaciłem swoją kartą ze swojego konta.Dzisiaj około godziny 10 zadzwonili do mnie z banku,i poprosili o potwierdzenie transakcji,oczywiście to zrobiłem,a poniądze zostały dostarczone na ich konto dzisiaj około godziny 12 i teraz pytanie:Czy mam jakoś odpowiadać na tego emaila i wykonać to o co mnie poproszono ? Czy może cierpliwie poczekać na aktywacje licencji ? Pierwszy raz mam do czynienia z ipb i pomimo przeczytania emaila ze zrozumieniem jestem głupi;/. Przepraszam,że aż nadto sie rozpisałem,ale mam nadzieje,że uzyskam pomoc :)Jeśli pomyliłem działy to przepraszam i prosze moderatora o przeniesienie do odpowiedniego Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.