Jump to content

Vegaz

Member
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

Informacje o forum

  • Wersja
    IPS 4.5.x

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wybacz ze tak pozno, nie zalawialem tego juz, ale kazda grupa ma brak dostepu tak jakby, widzi tylko chatbox nic wiecej, a maja uprawnienia na wszystko
  2. Witam, dodaje temat jeszcze raz, otóż.. mam pewien problem z grupami, wszystkie stare grupy oprócz tzn Właściciela (4) nie mają uprawnień do niczego, tak mają przypisane, i wszystko było okej, nowe grupy które dodam działają, ale też chodzi o to, że nie chce zmieniać znów wszystkiego w stylu, numery grupy itp
  3. To, że jest w internecie to nie znaczy, że chce je udostępniać aktualnie publicznie
  4. @Edit Dowiedzialem sie ze ktos kiedys zmienial kod w szablonie, by zrobic tabele serwerow, tylko nie mam z nim kontaktu i nie wiem co dokladnie zmienial, moze ktos zrobi to odpłatnie, podesle oryginalny i edytowany styl Forum moge podac prywanie : /
  5. Witam, przychodzę z pytaniem odnośnie ChatBox'a, ogólnie jest zrobiony na całą szerokość forum, istnieje możliwość zmniejszenia go? Nie wiem co wynika z tego, że tak się robi, widgety powinny być przy nim a są pod nim, nie da się go w przenieść inaczej :?
  6. To nie da się jakoś w bok ustawić?
  7. Witam jest możliwość wyśrodkowania tego napisu? Bądź całkowite usunięcie go? Forum jest postawione lokalnie więc nie dam rady udostępnić ;/ W jakim pliku w CSS uda mi się to zmienić?
  8. Właściwie to znalazłem CSS xd Ale nic to nie zmieniło, nawet gdy daje 50px Edit, jednak pomogło, dziękuje i można zamknąć ❤️
  9. Niestety nie wiem, jest możliwość podesłania poradnika gdzie to znajdę?
  10. No tylko wlasnie nie pokazuje mi css tylko jakieś cyfry
  11. Forum na localhost jest postawione 😕
  12. Witam, gdzie mógłbym zmienić odstęp w tematach/postach od bocznego profilu. By ta "6" oraz "Napisano ..." było o ciut dalej
  13. Można zamknąć 😁
  14. Znów ja i znów problem, bardziej pytanie: Wersja 4.4.10 i jak dodać pytanie pomocnicze do Rejestracji by było ile to 2+2?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.