Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Serwer na www.polserwer.pl mam od około roku. Na początku support był na 6+/6+, teraz w przypadku problemów potrafią nie odpowiadać przez 3 dni. Telefonicznie, no niby można się kontaktować. Jednak i tak proszą o mail, i sprawa przedłuża się nawet o kilkanaście godzin.

Stabilność serwerów na 6/6+. Tak było i jest nadal. Zdarzają się kilkuminutowe zwiechy szczególnie w nocy. Ale to zupełnie nie przeszkadza, dzieje się średnio raz na 4-5 dni.

Od roku była tylko jedna awaria (zaraz na początku mojej przygody z polserwer), usunięta po prawie 50h. Na szczęście już się nie powtórzyła. Awaria może zdarzyć się wszędzie, nie znam się, może szybciej usunąć się jej nie dało. :)

Od kilku miesięcy były problemy z płatnościami. Wpłaciłeś, a na koniec miesiąca blokada z powodu braku wpłaty? A jak to możliwe? A tak:

Polserwer miał konto w mBanku, w którym popsuło się połączone z polserwer auto księgowanie płatności i przedłużanie ważności kont. Polserwer znając problem miało to gdzieś.

Nie sprawdzało swojego konta i płatności, trzeba było po każdej wpłacie do nich pisać, wysyłać potwierdzenia wpłaty. Wtedy dopiero przedłużali ważność konta.

Nie potwierdziłeś wpłaty, blokada.

Wpłata początkiem miesiąca = blokada końcem.

Kontakt telefoniczny po minucie = prośba o wysłanie e-maila z potwierdzeniem wpłaty + Mail wysłany po 3min = Konto przywrócone po 8h. Nieźle?

Na szczęście swoje konto przenieśli do AliorBanku 2 miesiące temu, ale jaki jest support i podejście do klienta każdy widzi.

To zupełnie inna firma niż rok temu, kiedyś polecił bym z czystym sumieniem firmę P.Przemka, dziś mocno bym się zastanawiał.

Konto trzymam tam tylko dla tego że mają szybki serwer, mam spore limity (oferta indywidualna) za niewielkie pieniądze. Jednak swój serwis dawno przeniosłem, konto trzymam bo może się przydać choćby dobry serwer testowy.

Jeśli nie zmienią podejścia do klienta, będą tracić klientów. Przecież firma hostingowa i tragiczny support = samobójstwo.

Nadal liczę że będzie jak kiedyś, i płacę te kilka dych na miesiąc z wielką nadzieją że jeszcze powstanie na Polserwerowskich serwerach niejedna moja strona, - jeśli tylko będzie jak kiedyś :rolleyes: .

Edytowane przez santoz
  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.