Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam nadzieję, że dobry dział - nie bić jakby coś ;)

Zatem do rzeczy, od jakiegoś czasu (po zmianie serwera) mam komunikat w acp "Błąd monitoringu spamu" co jak wiadomo owocuje źle działąjącą całą usługą dot. filtrowania i muszę spamerów segregować ręcznie, co jest kłopotliwe i czasochłonne (a ostatnio ich coraz więcej :( )

Komunikat pojawia się gdy jest indeks większy niż 0 w spam_service_log. Jeśli wykasuję w DB zawartość tabeli spam_service_log - komunikat znika, a usługa "udaje", że pracuje poprawnie.

Aha - licencja aktywna, Spam Monitoring Service włączony :/

Macie jakiś pomysł?

//pozdrawiam

danny

Opublikowano

Oto chodzi, że nic nie zwraca. Logi czyściutkie tak, jakby usługa nie pracowała w ogóle.

Komunikat pojawia się gdy jest indeks większy niż 0 w spam_service_log. Jeśli wykasuję w DB zawartość tabeli spam_service_log - komunikat znika, a usługa "udaje", że pracuje poprawnie.

To może przestaniesz je czyścić i zaczniesz sprawdzać?!

Opublikowano

he he

Sprawdzałem :P ale jak się nowy wpis w DB pojawi, to podeślę scr.

Generalnie usługa chyba działa, bo próbuje odfiltrować, jak się jakiś podejrzany adres pokazuje, INC licznik w DB o 1, tylko logi czyste i zwraca wtedy komunikat o błędzie całego monitora.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.