Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Testowy temat do bbcode

MafiaUSCov.jpg

mafia_1.jpg

Illusion Softworks ( producent )

TalonSoft Inc. ( wydawca )

Play It ( dystrybutor PL )

gry akcji ( TPP )

29 sierpnia 2002 ( światowa data premiery )

27 listopada 2002 ( data wydania w Polsce )

wymagania wiekowe: 16+

wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Gra akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Gracz otrzymuje możliwość wcielenia się w rolę prawdziwego twardziela, którego losy będzie obserwował z perspektywy osoby trzeciej.

Mafia jest jedyną jak do tej pory trójwymiarową grą akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Gra powstała w studio Illusion Softworks, twórców nagrodzonej serii gier taktycznych Hidden & Dungerous. Gracz otrzymuje możliwość wcielenia się w rolę prawdziwego twardziela, którego losy będzie obserwował z perspektywy trzeciej osoby. Akcja przenosi nas do Ameryki lat trzydziestych, w okres największej aktywności zorganizowanych grup przestępczych. Rozpoczynamy jako początkujący gangster we wpływowej rodzinie mafijnej Don Salinieri. Zleca nam ona wykonanie zestawu nielegalnych zadań, nie unikniemy więc ulicznych strzelanin, napadów na banki, pościgów samochodowych czy nawet morderstw na zlecenie.

W sumie do wykonania jest dwadzieścia misji z wzbogacającymi rozgrywkę wątkami pobocznymi. Opowieść Tommy'ego - głównego bohatera - jest szkieletem całej fabuły. Przerywniki filmowe przeplatają się z kolejnymi misjami, w których kierujemy gangsterem, w ten sposób poznając jego historię. Mafia opowiada ciekawą i zarazem dobrze skonstruowaną historię, o logicznym początku i końcu, wyraźnie zarysowanych postaciach, mamy moralne dylematy i moralne przesłanie. Gra zaskakuje zarówno znakomicie zrealizowanymi przerywnikami filmowymi oraz przede wszystkim rzadko spotykanym wykonaniem i konstrukcją szeregu zróżnicowanych misji, które trzymają nas przed monitorami przez długie godziny.

Zadania rozgrywają się na starannie przygotowanych mapach obejmujących ponad dwanaście mil kwadratowych tętniącego ruchem ulicznym miasta i okolic generowanych przez engine „Insanity 2”, wiernie oddający krajobrazy i nastrój lat 30-tych. Nie brakuje tu też prawdziwej broni z tamtego okresu: Tommy Gun, Colt 1911 czy S&W model 27 Magnum, oraz ponad 60 modeli samochodów, oczywiście z modelem Ford T włącznie.

Edytowane przez meler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.