Jump to content

Hosting dHosting.pl - 10% rabat!

dhosting.pl

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dhosting.pl last won the day on October 27 2018

dhosting.pl had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutralna

Informacje o forum

  • Wersja
    -brak-
  • Forum
    dhosting.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ech, znalazłem zgłoszenie, w którym była prowadzona cała komunikacja odnośnie tych przenosin. Boli mnie w człowieku, gdy wertuję kolejne odpowiedzi. Też do końca nie wiem co się tu zadziało, robimy takich przenosin dużo, jesteśmy znani z fajnej obsługi Klienta i dobrych relacji z nimi, a tu taki psikus. Co najgorsze sprawę ostatecznie rozwiązano, bo widzę w notatkach, ale było już zdecydowanie za późno, żeby nadszarpniętą reputację naprawiać w Twoich oczach. Szkoda, że tak wyszło. Chciałbym powiedzieć z naszej strony, że tak, skopane przenosiny, bijemy się w pierś. Od tego czasu, a było to kilka mc temu, te procesy zostały poprawione i jestem pewien, że taka sytuacja nie miałaby już miejsca dziś, ale tym razem po prostu nie zaskoczyło. 😓 Naprawdę sorry za to. Gdybyś chciał kiedyś spróbować jeszcze, odzywaj się bezpośrednio na luke@dhosting.pl, sam przypilnuję, żeby wszystko było, jak w zegarku. Jeszcze raz sorry za to.
  2. Niestety szczególnie fora gier narażone są na częste ataki DDoS, a ochrona przeciwko takim atakom ma wiele skutków ubocznych i nie gwarantuje pełnej ochrony. Ma również wpływ na wszystkich klientów hostingu, w obrębie jej sieci. Przy wielu powtarzających się atakach zdarza się, że IP wpada do Black Hole, głównie list DNSBL i RBL, w takich sytuacjach ruch do IP jest dropowany. Nie mamy na to wpływu, bo to nie dzieje się po naszej stronie. Tak, mamy komercyjną ochronę DDoS, która włącza się w sytuacji, w której wykrywany jest niepożądany ruch o dużym nasileniu. W tej sytuacji ruch jest przełączany i filtrowany. Operacja bardzo kosztowna, ale zawsze staramy się pomagać klientom tak, jak to jest tylko możliwe. Nie inaczej było i tym razem, o wszystkim byłeś informowany i to co mogliśmy, było zrobione po naszej stronie. Przykro nam, że ostatecznie się przeniosłeś i nic więcej nie mogliśmy dla Ciebie zrobić, ale to już siła wyższa. Mamy nadzieję mimo wszystko, że forum będzie Ci się rozwijało i znajdziesz sobie miejsce dla siebie w Internecie na stałe. Fajny przykład, to tabletowo.pl, robiliśmy z nimi kiedyś case study. Poprzedni ich hosting, to koszt 500 netto/mc, po przejściu do nas płacą (po przeliczeniu bazy i kosztów autoskalowania na kwotę za miesiąc) 60 zł. Tak było, teraz płacą w okolicach 100 zł/mc, oszczędność kosmiczna. Oczywiście z każdą stroną jest inaczej, ale generalnie im więcej ruchu na stronie, tym oszczędność większa w porównaniu do większości innych rozwiązań na rynku. Ten model biznesowy był wręcz stworzony z myślą o budowaniu skali. Model działa w przybliżeniu do chmury obliczeniowej z autoskalowaniem. Zaczynasz od bazy 1 GHz, 1 GB RAM i 50 GB SSD za stałą opłatę roczną 200 zł netto, a wszystko ponad bazę rozliczane jest w systemie pay-per-use, ale tylko, jeśli zasilisz konto skalowania i samo skalowanie włączysz. Możesz też w pełni kontrolować koszty określając limity górne lub kwoty, np. tygodniowe, czy miesięczne, których nie chcesz przekraczać. Rozwiązanie ma wiele zalet i sprawdza się już od 2 lat dla coraz większej rzeszy klientów. Oczywiście nie dla wszystkich jest to rozwiązanie idealne, ale jednak większość osób zostaje i raczej już nie zmienia usługodawcy. Na pewno warto dać szanse i samemu wyrobić sobie opinię.
  3. @dhosting.pl to my, to drugie konto chyba trzeba jakoś z nami scalić. Dlaczego w ogóle są dwa, to dla mnie zagadka. Spróbuję to ustalić. Jasne, przepraszamy, dopiero teraz zajrzeliśmy tutaj i okazało się, że był błąd w mailu, stąd brak powiadomień u nas o wzmiankach i cisza z naszej strony. Chyba też będziemy musieli napisać do firmy dostarczającej rozwiązanie do monitoringu internetu, bo nadal nie mamy żadnych powiadomień z tego wątku, a powinny przychodzić. Sądziliśmy, że ten błąd po naszym zgłoszeniu już dawno został naprawiony. @amator75, pamietam rozmowę z Tobą, wyjaśniliśmy sobie tę kwestię praktycznie od razu przez Facebooka i zgłoszenie na Helpdesku, starsza wypowiedź na ten temat, którą zacytowałem niżej wyjaśnia ten problem dodatkowo. Dla naszych Klientów, którzy mają specyficzne potrzeby, np. wykraczające poza aktualne możliwości EWH, mamy jeszcze VPS-y. Nie znajdziecie ich w ofercie na stronie, bo jednak skupiamy się przede wszystkim na EWH, ale gdyby ktokolwiek z Was miał taką potrzebę, to oczywiście zapraszamy do naszego boku po ofertę. Wystarczy napisać co jest potrzebne, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie. Jeśli chodzi o „kłamią”, nie, to po prostu nieporozumienie, które już dawno wyjaśniliśmy. Nasz konsultant źle zrozumiał i odpowiedział prawidłowo na kwestię, której uważał, że dotyczyło. Szybko to wyjaśniliśmy i sorry, że trochę namieszał. Jeśli coś potrzeba jeszcze wyjaśnić albo przeoczyłem, dawajcie znać, obiecuję, że tym razem powiadomienia już poprawnie będą spływać do nas i będziemy mogli sprawnie odpowiadać.
  4. Nie przejmuj się tym - otrzymaliśmy Twój przelew. Konto będzie na pewno aktywne. Zresztą z tego, co wiem - temat jest już wyjaśniany mailowo.
  5. Cel blokowania portów UDP to chęć ograniczania skutków ataków DDoS i na dziurawe serwisy. @rozrabiakaneros napisz proszę więcej informacji na lukasz@dhosting.pl - ile odwiedzin w skali miesiąca + ile powierzchni potrzebujesz. Ogarniemy
  6. Cześć, Jasne, że jesteście ważni - bez Was istnienie dhostingu byłoby naturalnie niemożliwe. Nasz monitoring marki niestety nie wyłapał tego wątku, ale nie będziemy im robić czarnego PR Przechodząc do meritum, niestety na ten moment odblokowanie portów UDP jest możliwe tylko na serwerach dVPS. Obecnie pracujemy mocno nad kwestiami sieciowymi przez co na horyzoncie będzie mogła pojawić się opcja robienia wyjątków per user także na innych usługach, natomiast czy to będziemy realizowali będzie zależało od zainteresowania. Na teraz liczba pytających o to jest skromna, dlatego wolimy się skupić na choćby SNI czy Let’s Encrypt.
  7. Darmowy dedykowany adres IP jest możliwy - wystarczy się skontaktować. W kontekście automatyzacji Let's Encrypta, to jeszcze nie podjęliśmy decyzji - kwestia priorytetów zadań. Na pewno pójdziemy w tym kierunku, kwestia tylko "kiedy".
  8. Opłata 200 zł netto za rok to NIE jest cena promocyjna Nie robimy promocji na pierwszy rok i nie podwyższamy opłat po roku. Ma być prosto i jasne zasady:) Taki jest nowy dhosting.pl !
  9. @csdusty nic bardziej mylnego. Każdy Klient jest dla nas bardzo ważny. Pisaliśmy dziś przez HD, że migracja zostanie wykonana w przeciągu jednego dnia. Mamy trochę napięty grafik przez uruchomienie nowej usługi Elastyczny Web Hosting i większe zainteresowanie migracjami. Pracujemy już nad tym aby przyśpieszyć te procesy.
  10. Wrażenie negatywnych emocji powstało po przeczytaniu zwrotów typu "dojenie". Jakby na to nie patrzeć, nie było to zbyt miłe Zweryfikuję kwestie dotyczące funkcjonowania wtyczek o których wspomniałeś - jeśli tylko mogą funkcjonować na środowiskach współdzielonych, to będą także u nas (a raczej z dużą dozą pewności już działają). Co do naszej współpracy z Invisionize.pl, to chciałbym wprost napisać (bo określenie influencer widzę, że pozostawiło wątpliwości), że współpraca jest wyłącznie na zasadach partnerskich oraz DawPi nie otrzymuje od nas wynagrodzenia. Twoje uszczypliwości w stosunku do polecania naszych usług są zatem niesłuszne. Każdy użytkownik ma różne potrzeby, jednak 90% z nich klasyfikuje się na shared hosting i jest on wystarczający. Oczywiście, są wtyczki/aplikacje/platformy, które mają większe wymagania - może po prostu Twoja była jedną z nich? Tak czy inaczej, w ramach usługi o której wspomniałem, mamy możliwość wyliczenia jakie jest Twoje zapotrzebowanie na zasoby (i w związku z tym ile będzie kosztowała usługa). Zachęcam mimo wszystko do kontaktu i próby - nic za to nie zapłacisz, a możesz być pozytywnie zaskoczony (no i może zmienisz o nas zdanie?).
  11. Cześć @qubabos - zapoznałem się z historią Twojego konta i zgłoszeń. Przyznam szczerze, że nie rozumiem, skąd pojawiły się u Ciebie tak negatywne emocje. Rozumiem, że miałeś problemy z obciążeniami u nas, ale zostałeś potraktowany uczciwie i profesjonalnie przez nasz support. Przyznaję, że bolą nas takie zarzuty ponieważ przykładamy do tego bardzo dużo naszej uwagi, tymczasem Ty to określasz jako "dojenie". Jak wspomniałeś, utrzymujemy bardzo dużo forów opartych o IPS, które problemów jak Twoje nigdy nie miały. Po takim czasie mogę tylko przypuszczać, że problemem mogły być jakieś zmiany w skrypcie bądź nieoptymalne wtyczki, które generowały dla nas duże obciążenia (stąd chęć migracji Twojego konta na VPS). Co do ceny oferowanych przez nas rozwiązań, to nie chciałbym dywagować. Kierując się po benzynę zazwyczaj starasz się wybierać "pewnych" dostawców ze względu na ryzyko nacięcia się. W branży hostingowej, staramy się właśnie być wiarygodnym partnerem, który rozwija swoje usługi i inwestuje duże środki w bezpieczeństwo i jakość. Wszystkie nasze rozwiązania są autorskie i możemy za ich jakość i bezpieczeństwo ręczyć. Sam wiesz, że mało która firma w Polsce jest w stanie zrobić to samo, sprzedając hosting na DirectAdminie czy cPanelu. Naprawdę przykro mi, że jesteś niezadowolony. Chciałbym, abyś miał nas dobre zdanie dlatego wielka prośba o napisanie do nas na PW - udostępnimy Ci naszą nową usługę na 3 mc za darmo. Jest to całkowicie nowa platforma, która ma ZNACZNIE większe zasoby niż tradycyjne shared hostingi. Dodatkowo wszystkie obciążenia ponad pakiet, będziesz mógł rozliczyć jak IaaS - godzinowo. PS. Nie prowadzimy marketingu szeptanego ponieważ po prostu jest łatwo wyłapywany w obecnych czasach. Staramy się jednak dbać o naszych influencerów - szczególnie takich, z którymi mamy długie relacje.
  12. Cześć, Chcielibyśmy się odnieść do tego co pisze @tepio. W ostatnich tygodniach dołączył do naszego zespołu nowy pracownik - Karolina, która obecnie jest wdrażana w obsługę naszych Klientów - Was Kierując się chęcią pomocy firmie, dodała o nas pozytywną recenzję, która została od razu usunięta gdy zauważyliśmy ją dzięki @tepio. Zawsze uważaliśmy, że pisanie takich opinii jest czymś złym i wyjaśniliśmy to z naszym pracownikiem. @tepio dziękujemy za słuszne zwrócenie uwagi. Napisz do nas na PW, w ramach podziękowania przyznamy Ci 3 miesiące VPS Eco za darmo, abyś zamiast pytać innych o opinię, mógł sam się nią podzielić z innymi
  13. Macsch15, rzeczywiście, początkowo skorzystanie z kodu rabatowego, którego jesteś znalazcą, było utrudnione, ale udało nam się temu zaradzić od razu po wykryciu problemu. Kod od dłuższego czasu powinien działać poprawnie Jako, że udało się Tobie znaleźć i rozszyfrować kod rabatowy, ale nie mogłeś go wykorzystać, to otrzymujesz od nas, specjalny jednorazowy kod rabatowy -20%. Kod i pozostałe szczegóły przekazaliśmy Tobie w prywatnej wiadomości. Gratulujemy spostrzegawczości!
  14. Nie podajemy do ogólnej wiadomości jakie są limity CPU, gdyż nasze systemy limitowania działają na innych, bardziej rozbudowanych zasadach - wartość tutaj nie byłaby żadnym wyznacznikiem a jedynie mogłaby niepotrzebnie wprowadzić w błąd. Dostępne publicznie szczegóły techniczne związane z naszymi usługami dKonto znajdziecie pod adresem: http://dhosting.pl/oferta/dkonto/specyfikacja_uslugi.html Usługi dKonto objęte są 14-dniwoym okresem testowym, w którym możecie sprawdzić wydajność i funkcjonowanie naszych serwerów. Jeżeli nie macie pewności, który pakiet wybrać lub, czy wybrany pakie jest odpowiedni, to nasi specjaliści z pewnością Wam w tym pomogą. Na życzenie możemy przeprowadzić bezpłatne testy obciążenia przeniesionego serwisu i w przypadku konieczności zaproponować lepiej dopasowane rozwiązanie.
  15. Miło mi również Was poznać, jeśli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości to postaram się Wam na nie odpowiedzieć A teraz do rzeczy: Użytkowniku RafoX, jak najbardziej świadczymy usługi VPS Root - w pełni zarządzane przez Użytkownika. Jest to usługa ustalana indywidualnie z Użytkownikiem w celu jak najlepszego dopasowania oferty do jego potrzeb. Jeśli jest Pan zainteresowany taką usługą, uprzejmie proszę o kontakt z naszym działem handlowym poprzez e-mail: handlowy@dhosting.pl Proszę w mailu opisać jakie parametry serwera są Panu potrzebne. Dodatkowo proszę powołać się na ten wątek - przypiszemy 10% rabatu zgodnie z ww. warunkami:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.