Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

DawPi - czy na pewno dobry support?


dextasy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Współpracuję już z DawPi kilka lat fora: centrumse.pl, nedds.pl i inne...

Niestety ostatnio powierzyłem ponownie support for Dawidowi i niestety od tamtej pory zachodzą negatywne zmiany w działaniu i bezpieczeństwu moich for dyskusyjnych. Niestety nie wiem co kierowało DawPiego tym, że poziom jego usług tak znacznie spadł.

Obecnie nie polecam współpracy z DawPim.

Dodatkowo telefon na http://ipslink.pl/kontakt.html nie działa.

Edytowane przez dextasy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Hey,

co Ty łykasz?

Sam mi niedawno pisałeś, że tylko mi można powierzyć Twoje fora (mogę dać screeny z systemu ticketów), poszedłem Ci na rękę (10-ty chyba raz [poważnie]) z płatnością za usługę miesięcznego supportu dopiero po jego zakończeniu, wczoraj wykonałem aktualizację nedds, a Ty wyskakujesz z takimi zarzutami. I oczywiście nie bezpośrednio w tickecie tylko od razu na forum, gdzie nie miejsce na to. :) Dziwne zachowanie, bardzo. A zarzuty o jakobym osłabieniu bezpieczeństwa można wsadzić poza bajki, ale czego wymagać od osoby, która nie ma o tym pojęcia. :)

Ps. odnośnie telefonu - służy do sytuacji awaryjnych, normalnie do kontaktu służy ticket center - i bardzo dobrze, bo mam wtedy koronne dowody, że ktoś sobie pogrywa ze mną, jak robisz to teraz Ty.

P.s. a o umarzaniu płatności, dopraszanie się przez kilka miesięcy o zapłatę za wykonaną usługę nie wspomnę.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieładne jest to, że DawPi działa wbrew mojemu zaufaniu do niego. Jak się daję dostępowe supportowi dane dostępowe to się oczekuję tego, że te dane nie zostaną powierzone osobom trzecim - jak to DawPi uczynił. Dodatkowo nie zostałem poinformowany o aktualizacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Czy Ty aby wiesz, co piszesz? Komu niby te dane supportowe powierzyłem? Jestem tego bardzo ciekaw.

Odnośnie aktualizacji - zawsze kogo supportuję nie informuję, jeśli ten sobie tego wyraźnie nie zażyczy - jednak nie widzę w 30min przerwie jakiegoś niesamowitego nadużycia - na czas aktualizacji.

Po prostu kolejny raz próbujesz się wykręcić.

Cały ten temat nie jest w dobrym miejscu - jeśli masz do mnie uzasadnione pretensje to proszę o ticket, gdzie sobie to wyjaśnimy. Nie widzę powodu na rozwlekanie Twoich bezpodstawnych oskarżeń tutaj.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.