Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam kilka pytań odnośnie rejestracji nowych userów na forum

Mam ustawioną opcję, że jeżeli ktoś sie zarejestruje musi czekać aż admin (ja) go zaakceptuję.

1. Gdzie mogę ustawić automatycznie. Tak aby mail aktywacyjny został wysłany ?

2. Gdzie mogę modyfikować treść tego maila?

3. Czy (i jeśli tak to gdzie) można włączyć maila powitalnego.

Jak już user sie zarejestruje i juz bedzie miał w pełni aktywne konto chciałbym aby dostał wiadomość na maila o tym ze

witamy go serdecznie i takie tam różne ważńe info.

Opublikowano

1. W ACP w prawym górnym rogu masz wyszukiwarkę.

2. ACP :a: Wygląd :a: Tłumaczenia :a: Polski :a: wyszukiwarka na zielonym tle

3. Można to zmienić w ustawieniach tej aplikacji.

  • Lubię to 1

Nasz kolega już siedział za piracką wersję IPB, Ty też możesz
† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †
Nie ma bolca na izolca!!!
Tłumaczes Power

Opublikowano (edytowane)

Super

a mam jeszcze pytanie

zrobiłem tak jak napisałes ale podczas rejestracji pojawia sie komunikat

Dziękujemy saderan. Rejestracja zakończona pomyślnie. Administrator zdecydował o sprawdzaniu wszystkich kont przed dopuszczeniem ich do pisania na forum. Administrator został powiadomiony o tej rejestracji.

Edytowane przez TheNightmare6969
Opublikowano

Widocznie nie zmieniłeś tego ustawienia.

Nasz kolega już siedział za piracką wersję IPB, Ty też możesz
† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †
Nie ma bolca na izolca!!!
Tłumaczes Power

Opublikowano (edytowane)

ha ha ha :tatice_03:

zmieniłem

zanim zmieniłem user dostawał maila, potwirdził go i była jeszcze konieczna moja akceptacja Była zaznaczona opcja None.

Zrobiłem jak napisałeś i nic...

1298448.jpeg

Edytowane przez TheNightmare6969
Opublikowano (edytowane)

Może byś tak zrobił update z tej zabytkowej wersji do 3.3.4? Jeżeli była zaznaczona (a raczej wybrana z menu) opcja "None" to wtedy nie potrzeba żadnej walidacji konta i Użytkownicy mogą się logować i korzystać w pełni z forum, bez żadnego potwierdzania admina, ani klikania w linki. Gdy jest ustawiona opcja admina, to wtedy on musi zaakceptować nowych Użytkowników sam. A jeżeli jest "user email Validation" to wtedy admin nie musi nic robić, Użytkownicy sami klikają w otrzymany link aktywacyjny i to jest najlepsze rozwiązanie, bo wtedy jest jasne że Użytkownik podaje maila który istnieje. Powodów dlaczego ten email nie nadchodzi może być wiele.

1) W ogóle go nie skonfigurowałeś. Nie wystarczy włączyć tej opcji, trzeba jeszcze skonfiigurować mail w ACP--> Ustawienia--> Email Set-Up.

2) Jest traktowany jako spam, bo np pochodzi z serwera którego interia, albo gmail, wp, nie przepuści. Więc sobie skonfiguruj SMTP na zewnetrzny email naprzykład na: [email protected] i nie wykorzystuj tego pochodzącego z Twojej domeny do poczty wychodzącej.

3 I nie "loluj" bo ludzie tutaj Ci chcą pomóc i nie są dziećmi.

Edytowane przez semenedar
Opublikowano

Nasz kolega już siedział za piracką wersję IPB, Ty też możesz
† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †
Nie ma bolca na izolca!!!
Tłumaczes Power

Opublikowano

2) Jest traktowany jako spam, bo np pochodzi z serwera którego interia, albo gmail, wp, nie przepuści. Więc sobie skonfiguruj SMTP na zewnetrzny email naprzykład na: [email protected] i nie wykorzystuj tego pochodzącego z Twojej domeny do poczty wychodzącej.

3 I nie "loluj" bo ludzie tutaj Ci chcą pomóc i nie są dziećmi.

Na tym forum jest prawie 20 tys, userów to nie bedzie problemów z tym mailem z o2.pl ?

Sorry za lolowanie :P

Opublikowano (edytowane)

Od zawsze używam o2 dla poczty wychodzącej SMTP i nigdy nie miałem żadnego problemu nawet przy bardzo dużej ilości subskrypcji. Opcja z o2 jest najlepsza o czym przekonałem się. Z interii nie skorzystasz z wp, nie skorzystasz, gmail jest kłopotliwy. Radzę więc o2 i skonfiguruj to sobie w następujący sposób (Oczywiście w miejscu "twoj_mail" to sobie wpisz własny, założony na potrzebę forum a zamiast "twojehaslo" to podaj hasło które wymyśliłeś podczas zakładania tegoż maila na o2. Resztę wypełnij tak samo jak na screenie. Więc: ACP-->Ustawienia--> Email Set Up:

(Kliknij by powiększyć)

post-13563-0-57836600-1344806951_thumb.p

Dlatego dobrze jest skonfigurować SMTP, bo często usługodawcy hostingu, limitują ilość wysyłanych maili ze swojego hosta jeżeli to jest zwykła usługa hostingu. A tym bardziej, jeśli masz tylu ludzi. Każdy coś tam sobie zasubskrybuje i się może okazać, że wysyłasz 4 tysiące maili na dobę nawet o tym nie wiedząc, a limit masz na przykład dwa tysiące. Forum bez powiadomień, po prostu LEŻY. A w przypadku tej konfiguracji, to zwyczajnie "zwalasz" cały ruch email na zasobne serwery poczty o2, dla których taki przemiał to jest pestka, dodatkowo te serwery nie są nigdzie banowane. Gdy korzystasz z wbudowanej funkcji mail() to ten mail (lub może bardziej IP serwera) szybko może zostać zakwalifikowane jako spamer, głównie przez serwisy Onetu i Interii, które szybko banują "maluczkich". Jeśli tak się stanie, to Twoje powiadomienia nawet jeśli dobrze jest skonfigurowana poczta, to po prostu przestaną docierać. Wybierz więc SMTP na o2.

Edytowane przez semenedar
  • Lubię to 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.