Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Ogólny Problem [Ustawienia Aktywacji Kont]


R5SP9CT
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez WALDEk,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rozwiązanie

Wejdź do panelu administratora, z menu wybierz Ustawienia, przejdź do zakładki System, następnie wybierz Security and Privacy, na samym końcu mamy ustawienie New registration email validation i wybieramy z rozwijanej listy None.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.