Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak dla mnie to są 2 możliwości, albo firma świadcząca usługi hostingowe w której posiadasz serwer strony ma problemy z internetem, albo serwery DNS, które być może ustawiłeś dla domeny się jeszcze nie zaktualizowały.

Opublikowano (edytowane)

No to możliwe ze u Ciebie w systemie się DNS nie zaktualizował jakimś cudem. Jeżeli masz Windows7 lub Vista to wejdź w Start > Wszystkie Programy > Akcesoria i  uruchom jako Administrator Wiersz Polecenia, a tam wpisz ipconfig /flushdns lub jeżeli to nie pomoże net stop dnscache a później net start dnscache

Edytowane przez Naito
Opublikowano

Zapomniałem napisać tam wcześniej, że trzeba uruchomić jako Administrator, aby nie pojawiał się komunikat o odmowie dostępu. Jeżeli to nie pomaga, to może program antywirusowy blokuje stronę ? Nic więcej do głowy mi nie przychodzi :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.