Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

SEO Advice


MASS90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od niedawna korzystam z IPB, a dokładnie od 9 kwietnia wiec jestem jeszcze kompletnie zielony. Ogólnie wasze forum odpowiedziało mi już na wiele pytań i problemów korzystając z forumowej wyszukiwarki i google. Forum tworzyłem od podstaw korzystając z tego forum.

 

Ale jest temat na który nie mogę znaleźć odpowiedzi i sobie z nim poradzić. Dział SEO Advice który wiem, że ma duży wpływ na wyszukiwanie, indeksowanie (chyba).

 

1. Czy mogę przyjazne linki query string bez żadnych konsekfencji zmienić na path info i czy w ogóle powinienem to zmieniać?

2. Zapisywanie logowania wyszukiwarek jest wyłączone. To chyba jest zbędne? Korzystam z Google Analytics

3. Przekierowanie FURL nie jest włączone. Zmienić URL na FURL?

4. Przepisywanie odnośników mod_rewrite jest wyłączone. Mam to włączyć?

 

I ostatni 5 punkt dla mnie zupełnie czarna magia czyli meta tagi. Jak to ustawić ktoś był by w stanie mi to jakoś łopatologicznie wytłumaczyć? Niby coś znalazłem http://forum.invisionize.pl/topic/25844-rozwi%C4%85zany-no-meta-tags-defined/ale i tak za wiele mi to nie mówi.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. -

2. O ile się nie mylę, da Ci to tylko wgląd do informacji o porach logowania się wyszukiwarek. Nie jest to niezbędna opcja.

3. Nie, bo na 99% nie masz zmienionego furlTemplates, więc nic Ci to nie da, możesz zresztą sam sobie sprawdzić, że linki się nie zmienią po włączeniu tej opcji :P.

4. Ta opcja odpowiada za to, że zamiast 

przyklad.pl/index.php?/topic/2-bry/

masz

przyklad.pl/topic/2-bry/

Tylko w tym przypadku musisz utworzyć w głównym folderze forum plik o nazwie .htaccess i uzupełnić go treścią z komunikatu zaraz pod wyborem czy ma być używany mod_rewrite, czy nie.

 

5. 

Dla strony głównej: