Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Nie możemy wysłać do twojej lokalizacji


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez tomek1haczyk,

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zainstalowałem aplikację Nexus. Parę problemów rozwiązałem sam, ale tego nie potrafię.

 

Przy dokonywaniu zakupu w sklepie, po dojściu do kroku drugiego i wybraniu adresu dostawy- pojawia się komunikat na czerwono "nie można wysłać (nazwa towaru) do twojej lokalizacji. Nie da się przejść do kolejnego kroku. Zaznaczyłem już nawet wszystkie lokalizacje, ale też nie pomogło. Będę wdzięczny za pomoc.

 

Ps. Czy jest dostępne tłumaczenie Nexus dla IPS4? Już sam zacząłem tłumaczyć, ale może jest dostępne gotowe tłumaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Pokaż jak ustawiłeś dostępne opcje wysyłki (zakładka wysyłka/shipments w płatności/payments)

 

Jak wszedłem w opcje wysyłki żeby zrobić zrzut ekranu, rzuciłem jeszcze okiem na ustawienia mas i cen a tam.... górne i dolne granice masy zamienione miejscami... :blink:

Po prawidłowym ustawieniu- oba opisane problemy zniknęły. Dziękuję za pomoc, temat do zamknięcia.

Edytowane przez tomek1haczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.