Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

tagi UTM?


jakubek

Rekomendowane odpowiedzi

Za pomocą tagów UTM możemy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej, ponieważ pozwalają dokładnie określić, które jej elementy zaowocowały przekierowaniem użytkowników na naszą stronę. Tylko jeden z trzech typów tagów UTM jest narzucony przez Google: tag utm_source, którego celem jest określenie źródeł ruchu na naszej stronie, to znaczy tego, skąd użytkownicy zostali do nas przekierowani (z newslettera, z mediów społecznościowych, z innej strony www czy bezpośrednio z wyszukiwarki). Oprócz tego istnieją jeszcze tagi utm_medium, utm_campaign, utm_term i utm_content. Ogólnie rzecz ujmując, możemy z ich pomocą bardziej precyzyjnie określić źródło i nośnik, który skierował użytkownika na naszą witrynę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.