Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

SupremumSEO

Użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o forum

  • Wersja
    -brak-

Ostatnie wizyty

900 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SupremumSEO

  1. Zgadzam się z przedmówcą, że ryzyko w SEO może wiele kosztować i przynieść więcej szkód niż pożytku. Do takich ryzykownych działań może należeć podjęcie współpracy z firmą, która stosuje szybkie, acz tylko pozornie skuteczne metody pozycjonowania: nienaturalne linkowanie, błędna optymalizacja strony, wybór nieadekwatnych słów kluczowych lub ich nieprawidłowe rozmieszczenie i wiele innych. Istnieje bardzo dużo technik pozycjonowania, które są bezpieczne i skuteczne. Być może wymagają dłuższego oczekiwania na efekty, ale ryzyko znaczącego spadku pozycji strony jest w ich wypadku bardzo niewielkie.
  2. Z każdą agencją pozycjonującą (czy jakąkolwiek firmą zewnętrzną, świadczącą usługi na rzecz twojego biznesu) podpisuje się szczegółową umowę, w której zawarte są wszelkie warunki współpracy, włącznie z potencjalnymi konsekwencjami ich zerwania. Zwykle SEOwców obowiązuje też klauzula poufności - nie powinni ujawniać nikomu danych swoich klientów. Obecnie historie z oszustwami praktycznie nie zdarzają się, bo konkurencja na rynku jest tak duża, że agencja za dużo straciłaby na ujawnieniu jej nieuczciwych działań. Nie mogę wypowiadać się w imieniu wszystkich, ale w Supremum SEO naszym celem jest zadowolenie klienta i jak najkorzystniejsza dla obu stron realizacja usług. Więcej zaufania do ludzi
  3. Z perspektywy przedstawiciela branży SEO trudno mi wyobrazić sobie brak dostępu do jakichkolwiek danych z Google Analytics. Pozwalają one po pierwsze na indywidualne dopasowanie strategii pozycjonowania do sytuacji i potrzeb klienta, a w dalszej kolejności do analizowania ruchu na stronie i monitorowania efektów podejmowanych działań. Musisz wiedzieć, że w GA wyróżnia się różne poziomy dostępu (konto, usługa, widok). Może się zdarzyć, że klient nada agencji ograniczone prawa (np. przekazanie dostępu do danych bez hasła do logowania), ale będzie się to wiązało z trudnością w prawidłowym ustawianiu pewnych rzeczy. Nie powinieneś obawiać się przekazania dostępów - uczciwa agencja wykorzysta je wyłącznie dla dobra twojej strony internetowej. Jeśli mimo wszystko twoje zaufanie jest mocno ograniczone, możesz je zwiększyć poprzez wybór odpowiedniej firmy pozycjonującej - takiej, która ma na koncie duże doświadczenie, osiąga dobre wyniki i cieszy się pozytywnymi opiniami. Jeśli wciąż jesteś na etapie poszukiwania tej właściwej, zapraszamy do Supremum SEO z Krakowa.
  4. Wysłałeś prośbę o ponowną indeksację strony po poprawkach? Aby uniknąć w przyszłości takich sytuacji, jeżeli zlecasz pisanie tekstów na stronę osobom, którym nie do końca ufasz w kwestii unikalności treści, warto ustawić sobie Google Alert albo ręcznie sprawdzać w wyszukiwarce, czy te same treści co na Twojej stronie nie znajdują się jeszcze w innym miejscu.
  5. Mój przedmówca ma rację, bezpieczniej będzie parafrazować teksty niż je cytować. Możesz także podlinkować do podstrony, na której się znajdują, a na niej - na przykład w komentarzu pod omawianym artykułem - zaprosić czytelników na swojego bloga. Taka obopólna korzyść często popłaca w content marketingu.
  6. Raczej w URLu. Najlepiej skorzystać z narzędzia od Google, za pomocą którego generuje się tagi UTM, wtedy nie pomylisz się i zrobisz to poprawnie. Narzędzie pod linkiem: https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/.
  7. Za pomocą tagów UTM możemy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej, ponieważ pozwalają dokładnie określić, które jej elementy zaowocowały przekierowaniem użytkowników na naszą stronę. Tylko jeden z trzech typów tagów UTM jest narzucony przez Google: tag utm_source, którego celem jest określenie źródeł ruchu na naszej stronie, to znaczy tego, skąd użytkownicy zostali do nas przekierowani (z newslettera, z mediów społecznościowych, z innej strony www czy bezpośrednio z wyszukiwarki). Oprócz tego istnieją jeszcze tagi utm_medium, utm_campaign, utm_term i utm_content. Ogólnie rzecz ujmując, możemy z ich pomocą bardziej precyzyjnie określić źródło i nośnik, który skierował użytkownika na naszą witrynę.
  8. Programy mogą być pomocne, zwłaszcza jeśli wcześniej nie tworzyłeś infografik. Zachęcam jednak, aby bardziej służyły jako inspiracja niż gotowy szablon. Możesz je ulepszać, rozwijać według własnej koncepcji. Dobra infografika to taka, która łączy wartościowy content z atrakcyjnym przekazem. Cała reszta zależy od Twojego pomysłu
  9. Prawdą jest, że internauci chętniej czytają infografiki niż artykuły. Wynika to przede wszystkim z ich prostoty i atrakcyjnej formy. Warto zatem stosować ten rodzaj prezentacji treści, bo zwiększa szansę, że odwiedzający stronę zapoznają się z infografiką. Aby jednak skutecznie pozycjonować podstronę na której umieścimy infografikę, obok niej powinniśmy umieścić także tekst, który jest ważny dla wyszukiwarki. Samą grafikę należy opisć znacznikami “alt”. Nie powinniśmy minimalizować treści na podstronach, a jedynie uwydatniać ich esencję na infografikach. Oczywiście, najważniejsza jest jakość przekazu.
  10. Google nieustannie zmienia coś w swoim algorytmie, ale nie da się przewidzieć, jakie konkretnie te zmiany będą i jak wpłyną na poszczególne strony i ich pozycje. Niestety - w SEO nie można zagwarantować konkretnej pozycji w konkretnym czasie, wiele zależy też właśnie od działań konkurencji. Nie obejdzie się w Twoim przypadku bez dokładnej analizy profili linków, na pewno trzeba też skontrolować GSC czy np. Google nie wykrył jakichś plagiatów.
  11. Witaj! Faktycznie, bardzo podobne domeny mogą stwarzać problemy przy pozycjonowaniu. Trudno stwierdzić, ile i jakie linki ma konkurencja - profil linków można sprawdzić za pomocą takich narzędzi jak np. MajesticSEO, do którego dostęp mają agencje pozycjonerskie. Wydaje mi się, że najlepiej właśnie poradzi sobie z tym agencja - ma wiedzę i możliwości zidentyfikować problem i sobie z nim poradzić. Możliwe, że wystarczy po prostu zdobyć więcej wartościowych linków i wrócisz do top 10, ale na podstawie tak skąpych informacji nie jestem w stanie określić, czy może nie będą potrzebne bardziej radykalne działania.
  12. Pozycjonowanie jest procesem który zabiera nieco czasu. Nie ma niestety jakichś konkretnych super-sztuczek, które wywindują Twoją stronę do góry. Najlepszym sposobem jest tworzenie contentu nie pod wyszukiwarkę, ale pod użytkownika - ta strategia sprawdza się zawsze, i tylko wtedy, kiedy ja stosujemy możemy być jako tako pewni że zmiany algorytmów nie będą mocno zagrażały naszej stronie. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: https://supremumseo.pl/wskazowki-dotyczace-tresci-i-jakosci-strony-2/ Jeśli masz jakieś pytania - chętnie odpowiem!
  13. Niestety, ale muszę się przychylić do opinii mojego przedmówcy - w SEO nie ma zbyt wiele dróg na skróty, a nawet jeśli są, to okazują się na dłużą metę kompletnie nieopłacalne Można zintensyfikować pewne działania, ale też trzeba zrobić to z pewnym wyczuciem - algorytm Google jest czuły na tego typu działania, i jeśli uzna, że są one sztucznie wytworzone - Twoja pozycja spadnie, a nie wzrośnie.
  14. Sprawdzenie GWT a raczej teraz już Google Search Console to zawsze dobry pomysł, od tego należy zacząć Być może faktycznie masz jakąś karę. Natychmiast usuń wszystkie splagiatowane teksty, jeżeli zamierzasz wprowadzić nowe, unikalne treści - zrób to jak najszybciej. Wtedy możesz właśnie przez Narzędzia Webmastera zgłosić stronę do ponownego zaindeksowania - jeżeli wszystko będzie ok, strona powinna ruszyć w górę.
  15. Nie straszmy młodego Yandexem https://www.google.com/webmasters/tools/home
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.