Skocz do zawartości

Hosting dHosting.pl - 10% rabat! :-)

WSPIERAJ forum :)

SupremumSEO

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

Informacje o forum

  • Wersja
    -brak-

Ostatnie wizyty

336 wyświetleń profilu
  1. tagi UTM?

    Raczej w URLu. Najlepiej skorzystać z narzędzia od Google, za pomocą którego generuje się tagi UTM, wtedy nie pomylisz się i zrobisz to poprawnie. Narzędzie pod linkiem: https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/.
  2. tagi UTM?

    Za pomocą tagów UTM możemy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej, ponieważ pozwalają dokładnie określić, które jej elementy zaowocowały przekierowaniem użytkowników na naszą stronę. Tylko jeden z trzech typów tagów UTM jest narzucony przez Google: tag utm_source, którego celem jest określenie źródeł ruchu na naszej stronie, to znaczy tego, skąd użytkownicy zostali do nas przekierowani (z newslettera, z mediów społecznościowych, z innej strony www czy bezpośrednio z wyszukiwarki). Oprócz tego istnieją jeszcze tagi utm_medium, utm_campaign, utm_term i utm_content. Ogólnie rzecz ujmując, możemy z ich pomocą bardziej precyzyjnie określić źródło i nośnik, który skierował użytkownika na naszą witrynę.
  3. Infografiki na stronie a SEO

    Programy mogą być pomocne, zwłaszcza jeśli wcześniej nie tworzyłeś infografik. Zachęcam jednak, aby bardziej służyły jako inspiracja niż gotowy szablon. Możesz je ulepszać, rozwijać według własnej koncepcji. Dobra infografika to taka, która łączy wartościowy content z atrakcyjnym przekazem. Cała reszta zależy od Twojego pomysłu
  4. Infografiki na stronie a SEO

    Prawdą jest, że internauci chętniej czytają infografiki niż artykuły. Wynika to przede wszystkim z ich prostoty i atrakcyjnej formy. Warto zatem stosować ten rodzaj prezentacji treści, bo zwiększa szansę, że odwiedzający stronę zapoznają się z infografiką. Aby jednak skutecznie pozycjonować podstronę na której umieścimy infografikę, obok niej powinniśmy umieścić także tekst, który jest ważny dla wyszukiwarki. Samą grafikę należy opisć znacznikami “alt”. Nie powinniśmy minimalizować treści na podstronach, a jedynie uwydatniać ich esencję na infografikach. Oczywiście, najważniejsza jest jakość przekazu.
  5. podobne domeny a pozycjonowanie

    Google nieustannie zmienia coś w swoim algorytmie, ale nie da się przewidzieć, jakie konkretnie te zmiany będą i jak wpłyną na poszczególne strony i ich pozycje. Niestety - w SEO nie można zagwarantować konkretnej pozycji w konkretnym czasie, wiele zależy też właśnie od działań konkurencji. Nie obejdzie się w Twoim przypadku bez dokładnej analizy profili linków, na pewno trzeba też skontrolować GSC czy np. Google nie wykrył jakichś plagiatów.
  6. podobne domeny a pozycjonowanie

    Witaj! Faktycznie, bardzo podobne domeny mogą stwarzać problemy przy pozycjonowaniu. Trudno stwierdzić, ile i jakie linki ma konkurencja - profil linków można sprawdzić za pomocą takich narzędzi jak np. MajesticSEO, do którego dostęp mają agencje pozycjonerskie. Wydaje mi się, że najlepiej właśnie poradzi sobie z tym agencja - ma wiedzę i możliwości zidentyfikować problem i sobie z nim poradzić. Możliwe, że wystarczy po prostu zdobyć więcej wartościowych linków i wrócisz do top 10, ale na podstawie tak skąpych informacji nie jestem w stanie określić, czy może nie będą potrzebne bardziej radykalne działania.
  7. bardzo szybkie pozycjonowanie

    Pozycjonowanie jest procesem który zabiera nieco czasu. Nie ma niestety jakichś konkretnych super-sztuczek, które wywindują Twoją stronę do góry. Najlepszym sposobem jest tworzenie contentu nie pod wyszukiwarkę, ale pod użytkownika - ta strategia sprawdza się zawsze, i tylko wtedy, kiedy ja stosujemy możemy być jako tako pewni że zmiany algorytmów nie będą mocno zagrażały naszej stronie. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: https://supremumseo.pl/wskazowki-dotyczace-tresci-i-jakosci-strony-2/ Jeśli masz jakieś pytania - chętnie odpowiem!
  8. bardzo szybkie pozycjonowanie

    Niestety, ale muszę się przychylić do opinii mojego przedmówcy - w SEO nie ma zbyt wiele dróg na skróty, a nawet jeśli są, to okazują się na dłużą metę kompletnie nieopłacalne Można zintensyfikować pewne działania, ale też trzeba zrobić to z pewnym wyczuciem - algorytm Google jest czuły na tego typu działania, i jeśli uzna, że są one sztucznie wytworzone - Twoja pozycja spadnie, a nie wzrośnie.
  9. google wykryl plagiat

    Sprawdzenie GWT a raczej teraz już Google Search Console to zawsze dobry pomysł, od tego należy zacząć Być może faktycznie masz jakąś karę. Natychmiast usuń wszystkie splagiatowane teksty, jeżeli zamierzasz wprowadzić nowe, unikalne treści - zrób to jak najszybciej. Wtedy możesz właśnie przez Narzędzia Webmastera zgłosić stronę do ponownego zaindeksowania - jeżeli wszystko będzie ok, strona powinna ruszyć w górę.
  10. pozycjonowanie - bolączki począkującego

    Nie straszmy młodego Yandexem https://www.google.com/webmasters/tools/home
  11. pozycjonowanie - bolączki począkującego

    Spokojnie żadnych pieniędzy nie musisz nikomu płacić Filtr/ban, czyli najbardziej prawdopodobna przyczyna spadku pozycjonowanych przez Ciebie stron, można przy odrobinie determinacji i dobrej woli zdjąć. Na początek zajrzyj do Narzędzi Webmastera (teraz nazywa się to Search Console) i sprawdź, czy to faktycznie kara od Google. Jeśli tak, musisz zniwelować to, co ją wywołało a następnie zgłosić stronę do ponownego rozpatrzenia przez bota - wtedy są szanse, że powróci na odpowiednie miejsce. Pamiętaj, że w Search Console są tylko informacje o karach nałożonych ręcznie.
×