Czy istnieje możliwość takiej konfiguracji IBP żeby użytkownik mógł się rejestrować w krokach. Przykładowo w pierwszym podaje dane osobowe (imię, nazwisko, mail, datę urodzenia, adres zamieszkania itp.) klikając dalej przenosi się do drugiego kroku w którym podaje dane kontaktowe (telefony, adresy, godziny kontaktu), w trzecim wypełnia Analizę Potrzeb (pytania dotyczące określonego obszaru życia) w czwartym akceptuje regulaminy i rejestruje się. Jeżeli jest taka możliwość gdzie szukać informacji, jakie pliki są odpowiedzialne za zachowania rejestracji (nadmieniam, że jestem jeszcze laikiem, lecz szybko się uczę), Będę wdzięczny za każdą pomoc i nakierowanie na właściwe tory.
Strona 1 z 1
Rejestracja w krokach
Napisano 12 luty 2010 - 23:15
Witaj,
pierwsze zasadnicze pytanie - jaki jest w tym cel? Generalnie takiej opcji nie ma i bez większej modyfikacji się nie obejdzie.
Nie widzę sensu w czymś takim mówiąc po prawdzie. :-)
pierwsze zasadnicze pytanie - jaki jest w tym cel? Generalnie takiej opcji nie ma i bez większej modyfikacji się nie obejdzie.
Nie widzę sensu w czymś takim mówiąc po prawdzie. :-)
intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board
Napisano 15 luty 2010 - 10:00
Jest to wymuszone przez ilość danych jakie użytkownik musi pozostawić w celu przystąpienia do projektu.
Warunkiem korzystania z forum będzie podanie swoich danych osobowych. Jest to uwarunkowane całokształtem działania projektu i możliwościami jakie oferuje.
Jeżeli potrzebne jest więcej informacji proszę o info a przedstawię cały projekt na PW, żeby nie zaśmiecać forum.
Tak myślę, że powinno Pana/Cię zainteresować co można wymyślić i jak wykorzystać IPB ..
Warunkiem korzystania z forum będzie podanie swoich danych osobowych. Jest to uwarunkowane całokształtem działania projektu i możliwościami jakie oferuje.
Jeżeli potrzebne jest więcej informacji proszę o info a przedstawię cały projekt na PW, żeby nie zaśmiecać forum.