Skocz do zawartości

Hosting dHosting.pl - 10% rabat! :-)

WSPIERAJ forum :)

lolek121

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

Informacje o forum

  • Wersja
    IPS 4.2.x

Ostatnie wizyty

763 wyświetleń profilu
  1. o jejciu ale to fajne

  2. Dodałem uprawnienia grupie do zamieszczania(używania) kodu html na forum, jednakże doczytałem, że muszę dodać uprawnienia w danym dziale... I tu jest pies pogrzebany, bo nie mam takiej opcji jak "Pozwól na używanie HTML w dziale". Szukałem już wszędzie. Pozdrawiam.
  3. Dodawanie do grup przez inne grupy

    Widziałem już wcześniej ten plik do którego podałeś link, ale nie o to mi chodzi. Szukałem w MP lecz nie znalazłem tego co potrzebuję, bądź nie umiem znaleźć ;-(
  4. Istnieje modyfikacja lub opcja która pozwala na dodawanie do grup przez inne grupy które maja nadane takie uprawnienia .? Jest mozliwosc nadania dostepu do ACP i dodania opcji przenoszenia do grup, ale wtedy osoba musi miec tez dostep do edycji uzytkownika... gdzie moze zmienic haslo czy nazwe. (nie o to mi chodzi) Dzieki, za odpowiedzi.
  5. ZippyShare w tematach

    hm.. moze ktos cos takiego ma, znalazł ? napisał ?
  6. chatbox 2.0.0 users online

    hmm szukam szukam ... Widocznie nie ma. Dzieki
  7. Pytanie moje kieruje w strone wstawiania playera zippyshare na forum, czy jest taka mozliwosc w obecnej wersji IPB ? Pozdrawiam
  8. Siema. Czy da się dodać do tego chatboxa, listę aktualnie online na czacie ? Pozdrawiam
  9. Witam. Mam pare nurtujących mnie pytań odnośnie obchodzenia sie z najnowsza wersja IPB. Niedawno zakupiłem licencję, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Peer2Peer, co to dokładnie oznacza jak z tego korzystać? Gdzie mogę znaleźć darmowe style,widgety,hooki pod ipb 4.2.6 Gdzie mogę znaleźć ipb.shoutbox, prawdopodobnie dla posiadajacych licke jest darmowy. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  10. Brak Konta po rejestracji

    Ok, uzbroje się w cierpliwosc. Dzięki za pomoc!
  11. Witam. Mam problem, zakupiłem licencje IPB podałem dane rejestracyjne i niby wszystko było by ok. gdyby nie fakt, że podczas próby logowania wywala błąd ze nie ma takiego e-maila. Bardzo proszę o pomoc, czy to normalne ? Czy po akceptacji platności bede mial dopiero dostęp. I czy akceptują płatności w weekend czy musze czekac do Poniedziałku? Dziękuję
  12. Witam. Pisze tutaj ten posta dlatego ze pierwszy raz spotykam sie Z IP.Board i nie wiem z kąd go pobrac i jak cokolwiek na nim robic bazy sql i czy z php przemo mozna przeniesc uzytkownikow Dziekuje za odpowiedz jezeli zły dział prosze o przeniesienie
×