Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

[ajax] wjazd szybkiej odpowiedzi.


net

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

przepraszam z góry za składnie, ale szczerze powiedziawszy nie znam się 'ajaxa' a wiem że jest osoba (osoby) co znają i może dostanę odp.

Mianowicie chodzi mi o to że jak kliknie się na 'szybka odp' to okienko z szybką odpowiedzią tak jakby wjeżdża.

Testowaliśmy z Trackerem podobny skrypt ale nic ciekawego z tego nie wyszło :D.

W związku z tym może mnie ktoś nakierować gdzie szukać podobnego efektu?

pozdrawiam, neD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Nie rozumiem. :D Tzn. rozumiem, ale również nie miałem przyjemności działania z ajaxem ,choć będę musiał, bo go pełno w IP.Board 3.x. :D

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

net, ten kod co Ci podałem przedtem teraz już u mnie działa (wiem, bo utraciłem skina, ale na szczęście 2 admin miał kopie i przywrócił go z takowym efektem) czytając na forum sam autor owego skina ma problem z niektórymi skryptami java, ponieważ nie wiadomo czemu ingerują w niektóre rzeczy :D(WTF? jak to... możliwe lol) Tak dla podpowiedzi powiem ci tyle, że widok profilu u mnie się schrzanił,[więc teraz dla zobaczenia np. komentarzy muszę styl zmieniać lol], bez mojej ingerencji w "Profile view" (ale to chyba wiesz) ^^ xD

Co do samego efektu(ale ciut troszkę innego - lecz w ajaxie) to może poszukaj go tu: -----> http://forum.sosinvision.com.br/index.php?showtopic=9276

Edytowane przez TRACKER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto