Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

ROZWIĄZANY: Problem z IP-Nexus Pakiety błędne


Kami

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam następujący problem . Google odnajdują produkty w kategoriach których nie ma .

Niegdyś usuwałam kategorie nie usunąwszy pakietów z nich (niestety mój błąd ,ale skrypt mi na to pozwalał-nie wiedziałam jaki to będzie mieć skutek ,miałam nadzieje że usuwa się wszystko ), teraz produkty niegdyś wprowadzone są odnajdywane przez google, ale nie od strony sklepu.... i co się teraz dzieje to jest przerażające . Klienci mogą kupować te produkty ,a co gorsze wychładza błędy w czasie wyboru rodzaju przesyłki lub płatności ,potrafi się dublować po x razy i wychodzą nieziemskie kwoty do tego odstraszam tym błędem klientów.

Moje pytanie - jak mogę usunąć produkty które nie są przyporządkowane do żadnej z kategorii ( osierocone produkty) próbowałam przebudowy , czyszczenie osieroconych plików itp. nic nie pomaga . Tych produktów może być nawet 1000 .

Jedyną metodą jaką mam teraz to, pomału usuwam poprzez wpisywanie nazw pakietów w wyszukiwarce (nexus w panelu) i ręczne usuwanie ale nie jestem w stanie wszystkich usunąć bo nie pamiętam wszystkich .

Proszę o rade .

Edit:przykład

dodam ścieżkę sklepową z wadliwym produktem

  • > Sklep
  • >
  • > ▪ doskonalenie umysłu
  • > Sztuczki umysłu - Brown Derren

Jak widać brakuje ,a dane bierze z kosmosu przeskakując .

Edytowane przez Kami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Dane z kosmosu? To te produkty są w bazie danych, ale nie przypisane do istniejącej kategorii, tak?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już właśnie sobie poradziłam - weszłam na bazę danych , wyszukałam kategorie które nie widniały na forum ,a były w bazie ,po czym wyszukałam produkty przypisane dawnym kategoriom i usunęłam produkty, potem te kategorie -chyba wszystko usunęłam i było tego strasznie dużo.Wszystko już w porządku tylko trochę zabawy .

No a to z kosmosu to było tak tylko ujęte ;) bo wiem ze z bazy danych ,tylko szkoda że nexus przy usuwaniu kategorii, nie usuwał produktów lub nie daje ostrzeżenia .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.