KrzysztofBaraniak Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Witam, wiem że podobny zamiar miała już co najmniej jedna osoba na tym forum, jednak odpowiedź jaką uzyskała nie jest wstanie mi dostatecznie pomóc. Tak więc - próbuję uzyskać zintegrowane, IPB'oardowskie okienki popup. Takie samo jak np. to z nawigacji. Chciałbym umieścić w nim dowolną zawartość. Jak to bywa, w IPB jestem laikiem i nie za bardzo mi to wszystko wychodzi. To co mam - kod DawPi'ego który umieściłem w defaultheader, obok loga: <script type="text/javascript"> function awardPopUp( e, awardID ) { var _url = ipb.vars['base_url'] + '&app=awards&module=ajax&secure_key=' + ipb.vars['secure_hash'] + '§ion=ajax&do=showAward&id=' + awardID; new ipb.Popup( 'rep' + awardID, {type: 'pane', modal: true, w: '500px', h: '500px', ajaxURL: _url, hideAtStart: false, close: '.cancel' } ); }; </script> <span class='clickable' style='color:#2B4F74;' onclick="awardPopUp( this, {$award['aw_id']} );" title='{$this->lang->words['view_award_details']}'>{$this->lang->words['award_details']}</span> Po kliknięciu w tekst, nic się nie dzieje. Pewnie jest to bardzo łatwe i czegoś nie zmodyfikowałem odpowiednio, ale nie wiem o co może chodzić.
Manager DawPi Opublikowano 28 Marca 2012 Manager Opublikowano 28 Marca 2012 Co pokazuje konsola błędów js? 1 intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board --- Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.
KrzysztofBaraniak Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) Unexpected token ) Dla linijki: <span class='clickable' style='color:#2B4F74;' onclick="awardPopUp( this, {$award['aw_id']} );" title='{$this->lang->words['view_award_details']}'>{$this->lang->words['award_details']}</span> Edytowane 28 Marca 2012 przez KrzysztofBaraniak