Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moda wgrałem, ale coś nie działa ;] Ustawiam dostęp swoje grupy

See Permissions

Selected groups will be able to view the Ticket System (Public Tickets are included)

to jak chce wejsc na forum to wyświetla się biała strona od czego to może być ?

Opublikowano (edytowane)

hmmm już działa coś w opcjach zmieniłem i sie pokazało :huh: A mam inne pytania :P

Jak spolszczyć to: No New Ticket Replies ? pokazuje się obok otrzymanych PW i jak najlepiej mogłoby sie to przetłumaczyć ?

Druga sprawa napisalem ticket wchodze do niego i mam coś po angielsku jak to spolszczyć ?

GuiltyGear.pl - Team Poland > Ticket System > Viewing Ticket: test

Trzecia i ostatnia sprawa jak w topie zmienić Ticket System na Support ? :P Przeważnie sie to zmienia w Manage Components czy ajkos tak, ale ta, chyba nie ma

sorry za tyle pytan ;/

edit: jeszcze jedno pytanie co to jest UNFILED

Edytowane przez Fuji
  • Manager
Opublikowano
hmmm już działa coś w opcjach zmieniłem i sie pokazało :huh: A mam inne pytania ;)

Jak spolszczyć to: No New Ticket Replies ? pokazuje się obok otrzymanych PW i jak najlepiej mogłoby sie to przetłumaczyć ?

W plikach językowych. bodajże plik lang_global.php

Druga sprawa napisalem ticket wchodze do niego i mam coś po angielsku jak to spolszczyć ?

GuiltyGear.pl - Team Poland > Ticket System > Viewing Ticket: test

To się zmienia w plikach tego moda, nie wiem dlaczego tak to terabyte rozwiązał. Tak jest i koniec :P

Trzecia i ostatnia sprawa jak w topie zmienić Ticket System na Support ? :P Przeważnie sie to zmienia w Manage Components czy ajkos tak, ale ta, chyba nie ma

Dokładnie tam się to robi :P

edit: jeszcze jedno pytanie co to jest UNFILED

Hm, najogólniej mówiąc to taki stan, gdzie ticket jeszcze nie był czytany/rozpatrywany.

Pozdrawiam,

DawPi

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

  • Manager
Opublikowano

Jak podobnie? Słuchaj, znasz troszkę choć angielski? Zaglądałeś do instrukcji lub na forum terabyte? Ja rozumiem pomóc, ale prowadzić za rączkę? :huh:

Po prostu musisz zrobić departamenty i przypisać do nich ludzi.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

  • Manager
Opublikowano

Hehe, z prostej przyczyny :huh: Terabyte dodał kilka wpisów językowych, a ja o nich zapomniałem :P

Jak tak znasz dość dobrze angielski to czemu prosiłeś o spolszczenie? Spoko rozumiem :P

p.s. paczka w downloadzie już poprawiona.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

dzięki dlatego, że dośc sporo było do tłumaczenia, a jakoś za bardzo nie preferuję zabawy z tym i jak nie mam zbytnio na to czasu, więc poprosiłem ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.