Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dziś na forum chciałam do jednej z kategorii dodać nowe forum i w momencie akceptacji napotkałam ten błąd.

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here

Oczywiście moja prośba, jak go rozwiązać ? :D

Edytowane przez Gofffik
Opublikowano

Przejrzałam, zapoznałam się, ale nie wiem kompletnie co mam dalej uczynić :D Nie znam się na tym za bardzo.

Date: Sun, 14 Jun 2009 19:49:19 +0200
Error Number: 1054
Error: Unknown column 'post_required' in 'field list'
IP Address: **.**.***.***
Page: /admin/index.php?adsess=b1204b8fc4f731261f913ed8a4420878&section=content&act=forum&code=donew&f=0&name=New%20Forum
mySQL query error: INSERT INTO ibf_forums (name,icon,description,use_ibc,use_html,status,password,password_override,sort_key,sort_order,prune,topicfilter,preview_posts,allow_poll,allow_pollbump,forum_allow_rating,inc_postcount,parent_id,sub_can_post,quick_reply,redirect_on,redirect_hits,redirect_url,redirect_loc,notify_modq_emails,post_required,permission_showtopic,permission_custom_error,id,position,topics,posts,last_post,last_poster_id,last_poster_name,permission_array) VALUES(55555,'','5555555555555',1,0,1,'','','last_post','Z-A',100,'all',0,1,0,0,1,11,1,1,0,0,'','','',0,0,'',150,150,0,0,0,0,'','a:6:{s:11:\\\"start_perms\\\";s:1:\\\"*\\\";s:11:\\\"reply_perms\\\";s:1:\\\"*\\\";s:10:\\\"read_perms\\\";s:1:\\\"*\\\";s:12:\\\"upload_perms\\\";s:0:\\\"\\\";s:14:\\\"download_perms\\\";s:1:\\\"*\\\";s:10:\\\"show_perms\\\";s:1:\\\"*\\\";}')

możesz pomóc ?

• Manager
Opublikowano
Error: Unknown column 'post_required' in 'field list'

Wg mnie to z jakiejś modyfikacji służącej do ograniczania dostępu do forum ze względu na ilość postów.