Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak przeglądam rożne strony i chciałbym się dowiedzieć jak postawić kilka vps na własnym serwerze. Powiedzmy ze kupie sobie jakiś tam serwer za 800zł i co musiałbym zrobić.Jestem w tym zielony i chciałbym dowiedzieć się wiecej na ten temat. Mam czysta maszynę fizyczną co potrzebuję.

Opublikowano (edytowane)

Fizyczna maszyna w Twoich rękach to dedyk, a nie VPS.

I gdzie sobie ją wstawisz? Do pokoju?

Zdaje sobie z tego sprawę chodzi mi o to że chce zrobić na serwerze kilka VPS 

Edytowane przez Andree
Opublikowano (edytowane)

Vps mają być dla mnie, ale który byś doradził jako najlepsze rozwiązanie?

Chociaż w kiedyś tam w dalekiej przyszłości gdybym zajął się tym na poważnie to może i pod sprzedaż, w takiej sytuacji jak by to mniej wiecej miało wyglądać mając czysciutki serwer byłbym wdzieczny gdybyś przedstawił poszczególne etapy chociaż pobieżnie, żeby postawić ze 2-3 vps na jakimś serwerze.

Edytowane przez Andree
Opublikowano (edytowane)

Nie doradzę Ci, bo w praktyce od strony budowania takich hostów nie mam doświadczenia. Mając jednak na uwadze, że najczęściej spotkać można VZ oraz XEN to pewnie bym się tym zainteresował. Myślę, że nie jest to jakoś hiper skomplikowane.

Edytowane przez elroy
logopiwoorgsmall.png

piwo.org - polski portal piwowarski

Opublikowano

Ponawiam pytanie: gdzie to ma stać?

W małej firmie

Nie doradzę Ci, bo w praktyce od strony budowania takich hostów nie mam doświadczenia. Mając jednak na uwadze, że najczęściej spotkać można VZ oraz XEN to pewnie bym się tym zainteresował. Myślę, że nie jest to jakoś hiper skomplikowane.

Bo domyślam się, ze sam serwer i instalacji na nim XEN lub VZ nie wystarczy moze ktoś coś wiecej na ten temat dopowie

Opublikowano

Widzę, że kolega nie ma zielonego pojęcia chyba o co pyta :)