Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

IPB brak historii zakupu


Bellum

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, wchodzę dziś do swojego client area na ipb, dostaje Wiadomość o resecie haseł, ok, zrobione.

Przeglądam sobie konto, dziwne brak, historii zakupu czegokolwiek, jak gdybym nie miał zakupionego IPB, kupowałem go ponad 5 lat temu. Mam klucz, mam konto z którego dokonano zakupu i co? wychodzi na to że nic nie mam.......?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do nich, niech wyjaśniają.

Mało tego wchodze do PA i czytam.... 

 

 

 

 
Brak klucza licencyjnego
Wygląda na to, że nie wprowadziłeś swojego klucza licencyjnego. Klucz licencyjny pozwala na dostęp do wielu usług oferowanych przez Invision Power Services, takich jak IP.Chat czy Spam Monitoring Service. Powinieneś poświęcić chwilę i zaktualizować swoje ustawienia.

 

Klucz był wprowadzony, czemu go nie ma? Za moment mnie szlag jasny trafi. Napisałem do supportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.