Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu blokuje mi się zadanie czyszczenia tabeli Clear cache. W panelu wyświetla się komunikat, że zadanie jest zablokowane. Nie pomaga nawet kliknięcie w kłódkę. Dopiero czyszczenie cache przez opcję "wsparcie techniczne" pomaga.

Jak przez kilka dni nie czyściłem cache przez "wsparcie techniczne", to dziś otrzymałem komunikat od dostawcy hostingu, że baza przekroczyła 150 GB! Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.