Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No cóż idzie się już załamać. Odkąd zaktualizowałem wciąż same problemy. Tak jak poprzednio we wtorek w okolicy godziny 13 forum się posypało (wyrzucało białą stronę wszędzie). Kilka osób patrzyło na to nawet sam ips ale nie mogli dojść. Postanowiłem zrobić aktualkę od początku zajęło mi to kilka ładnych godzin (do 5 nad ranem ze środy na czwartek) wszystko było ok brak krzaków dwa skiny do wyboru wszystkie modyfikacje ładnie wgrane. Niestety dziś znowu koło godziny 13 ten sam problem. Wyrzuciło białe strony wszędzie. Ugadałem (jakimś cudem) admina mojego hostingu i włączył mi pełną notyfikację o błędach i aktualnie mam coś takiego:

Notice: Undefined index: section in /home/maxim20/public_html/admin/applications/forums/extensions/coreVariables.php on line 40

Notice: Undefined index: module in /home/maxim20/public_html/admin/applications/forums/extensions/coreVariables.php on line 40

Notice: Undefined index: module in /home/maxim20/public_html/admin/applications/forums/extensions/coreVariables.php on line 51

Notice: Undefined index: module in /home/maxim20/public_html/admin/applications/forums/extensions/coreVariables.php on line 63

Notice: Undefined index: module in /home/maxim20/public_html/admin/applications/forums/extensions/coreVariables.php on line 75

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 2415 of 24571 bytes in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 2590

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 5635 of 6229 bytes in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 2590

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 101 of 444 bytes in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 2590

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 40041 of 52336 bytes in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 2590

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Could not initiate the registry, the settings cache is empty or missing' in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php:1710 Stack trace: #0 /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php(498): ipsRegistry->setUpSettings() #1 /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsController.php(75): ipsRegistry::init() #2 /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsController.php(62): ipsController->init() #3 /home/maxim20/public_html/index.php(24): ipsController::run() #4 {main} thrown in /home/maxim20/public_html/admin/sources/base/ipsRegistry.php on line 1710

Ktoś wie co może być tego przyczyną?

  • Manager
Opublikowano

No coś masz z tą aktualizacją cache:

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Could not initiate the registry, the settings cache is empty or missing'

Wyłączałeś pokazywanie błędów w pliku initData.php, tak?

Pora byś zaczął intensywnie myśleć o nowym hoście. Serio nie mam tutaj pomysłu. Sam w sobie skrypt jest przecież OK.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Znaczy się w initdata ustawione mam tak jak tutaj na forum pokazywałeś. Admin hostu na początku mi wmawiał aby wyświetlało błędy php trzeba tylko do pliku .htaccess dodać php_value display_errors 1 ale ludziom z ipsu to nie wystarczało więc na 24h mi włączył coś więcej. Nic czekam jeszcze co ips odpowie teraz. Dziwna sprawa bo mam ten hosting już ponad 2 lata i nigdy nie było problemów dopiero teraz z tą wersją skryptu... A najgorsze jest to że tydzień temu opłaciłem z góry na pół roku i ciekaw jestem czy mi zwrócą.

Opublikowano

Po tych wiadomościach z Ips'u zaczynam podejrzewać że sami nie wiedza o co chodzi...

Hello,

What version were you running when that backup was taken?

Did you restore the entire database or just select tables?

Thank you,
Mark Wade
Invision Power Services

I co oznacza "Technical Support: Tier II Support"? Że mój problem przenoszą do jakiś większych znawców bo nie mogą się sami połapać? :)

  • Manager
Opublikowano

Oznacza niestandardowy błąd. Widzisz ,oni nie mogą od wewnątrz tego rozpatrzyć, a co dopiero my zdalnie, bez dostępu.

W Tierze II Jason lub Michael powinni Ci pomóc.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Napisałem do dhostingu czy nie udostępnią na jakiś czas serwera testowego bo coś czuje że to wina serwera...

DawPi jeżeli masz ochotę i czas mogę udostępnić Ci dane abyś mógł rzucić okiem :)

  • Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.