Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy istnieje możliwość takiej konfiguracji IBP żeby użytkownik mógł się rejestrować w krokach. Przykładowo w pierwszym podaje dane osobowe (imię, nazwisko, mail, datę urodzenia, adres zamieszkania itp.) klikając dalej przenosi się do drugiego kroku w którym podaje dane kontaktowe (telefony, adresy, godziny kontaktu), w trzecim wypełnia Analizę Potrzeb (pytania dotyczące określonego obszaru życia) w czwartym akceptuje regulaminy i rejestruje się. Jeżeli jest taka możliwość gdzie szukać informacji, jakie pliki są odpowiedzialne za zachowania rejestracji (nadmieniam, że jestem jeszcze laikiem, lecz szybko się uczę), Będę wdzięczny za każdą pomoc i nakierowanie na właściwe tory.

• Manager
Opublikowano

Witaj,

pierwsze zasadnicze pytanie - jaki jest w tym cel? Generalnie takiej opcji nie ma i bez większej modyfikacji się nie obejdzie.

Nie widzę sensu w czymś takim mówiąc po prawdzie. :-)

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Jest to wymuszone przez ilość danych jakie użytkownik musi pozostawić w celu przystąpienia do projektu.

Warunkiem korzystania z forum będzie podanie swoich danych osobowych. Jest to uwarunkowane całokształtem działania projektu i możliwościami jakie oferuje.

Jeżeli potrzebne jest więcej informacji proszę o info a przedstawię cały projekt na PW, żeby nie zaśmiecać forum.

Tak myślę, że powinno Pana/Cię zainteresować co można wymyślić i jak wykorzystać IPB ..:thumbsup:

• Manager
Opublikowano

Hym, nie interesuje mnie, gdyż to nie mój projekt. :thumbsup:

Serio - potrzebujesz programisty do wypełnienia 99% Twoich potrzeb. Jeśli masz takowego, a bodajże masz, to nie widzę problemu. :) My możemy jedynie pomagać jemu.. :)