Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Szukam systemu ticketów.

Wymagania:

- polski język od strony użytkownika ( spolszczenie) z możliwością spolszczenia od strony admina

- prosty i przejrzysty

Generalnie chodzi o to że ktoś wysyła wiadomośc na mój adres mailowy, tworzy się ticket i dostaje automatycznie odpowiedź z numerem ticketu i linkiem do niego.

Nie mogę ogarnąć OS ticket, trellis desk ma spolszczenie ( made in DawPi) ale nie wiem jak ustawić tworzenia ticketu po wysłaniu maila.

Pozdrawiam.

Marek Drzewiecki  - [email protected] - tel. 667 996 839 (24h) - HostMark.pl

  • Manager
Opublikowano

Nie mogę ogarnąć OS ticket, trellis desk ma spolszczenie ( made in DawPi) ale nie wiem jak ustawić tworzenia ticketu po wysłaniu maila.

Made by Ize Translate Team. :blink:

Bodajże Trellis ma taką opcję, ale nigdy z niej nie korzystałem i testowałem. Z tego, co widzę to główne ustawienie w edycji departamentu Enable Email Piping.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

niby ustawilem wszystko ok:

345ybyc.jpg

2mpwv8y.jpg

ale mi nie chce za chiny działać;/

wywala mi błąd:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its

recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

pipe to |/home/bydloorg/kontakt/sources/pipe.php

generated by [email protected]

local delivery failed

Marek Drzewiecki  - [email protected] - tel. 667 996 839 (24h) - HostMark.pl

  • Manager
Opublikowano

Hm, musisz serio poczekać na kogoś kto to kiedykolwiek pomyślnie uruchomił, mi to nie było potrzebne i się tym nie zajmowałem. Nic nie piszą na forum accordu?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Czy udało się uruchomić trellis'a? Mam ten sam problem, zarowno w wersji 1.0.4 jak i 2.0 - i tu i tu nie ściąga maili do systemu ticketów.

Może ktoś ma jakieś inne oprogramowanie ?

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.