Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Z góry przepraszam jeśli pisze w złym dziele.

Więc, mam problem z wysłaniem mailingu a mianowicie...

Forum prowadzę od kilku prawie 2ch lat jednak na IPB przeniosłem się 2miesiące temu (przejście z phpbb3), w związku z tym wszystkie konta które zostały przeniesione mają "odznaczoną" opcje otrzymywania maili od administracji, przez co moje maila trafiają tylko do 500nowych użytkowników a wszyscy poprzedni są pomijani.

W związku z tym mam prośbę o pomoc, a mianowicie doradzenie mi jak mogę zmienić opcję wysyłania mailingu tak aby dotarł do wszystkich.

Pogrzebałem trochę w bazie danych i "odkryłem", że w tabeli ibf_members jest kolumna odpowiedzialna za wiadomości od administracji "allow_admin_mails" Z tego co widzę aby wiadomość była dostarczona musi być wartość 1, niestety jednak nie znam się na MySQL na tyle aby sam masowo zmienić te dane a ręczna zmiana wartości dla 6yś userów jest ponad moje możliwości.

W panelu klienta IPSu jest link do tego forum "twoje konto zostało polecone przez..." dlatego postanowiłem tu napisać

Z góry dzięki za pomoc :(

K.

Opublikowano

A jednak powinienem najpierw skorzystać z "szukajki" bo rozwiązanie było na forum :P

Odwalacie tu kawał dobrej roboty :( Dzięki :P

K.

• Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie