Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

ROZWIĄZANY: Błąd na komputerze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 16 kwiecień 2011 - 11:48

Cześć. Mam pewien problem.
Robiłem przemeblowanie i coś się stało. Rano komputer działał bez zarzutu. Potem podłączam go do prądu - OK.
Włączyłem i pokazuje, że jest jakiś błąd interfejsu i brak obrazu, coś w tym stylu. Każe wrzucić płytę z systemem - robię tak i nic.
Próbowałem odpalić płytkę i na nowo zrobić system i nadal nic - w ogóle nie chce działać. Myślałem, że to jest z winy monitora, ale przełożyłem monitory i nadal to samo. W 100% monitor jest dobry. Jeśli jest koniecznie to napiszę dokładnie co wyskakuje, bo nie mam już siły na nowo tego podłączać. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, albo odeśle do jakiegoś sensownego forum.
Szukałem, ale nie wiem jak się nazywa ten błąd:/...

Windows XP

Użytkownik Reaver edytował ten post 16 kwiecień 2011 - 11:53

  • 0

CR.


#2 DawPi

DawPi

    ...a wy Pragnienie™

  • Manager
  • 67691 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 16 kwiecień 2011 - 11:56

No tak, piszesz o błędzie, ale jego treści już nie napiszesz?
  • 0

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board
---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.


#3 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 16 kwiecień 2011 - 12:06

Okienko 1

winlogon.exe - Zły obraz

Aplikacja lub biblioteka DLL C:/WINDOWS/system32/SHELL32.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną


Okienko 2

lsass.dll
treść ta sama


Okienko 3

Błąd interfejsu użytkownika

Nie można załadować biblioteki DLL interfejsu logowania użytkownika msgina.dll.

Skontaktuj się z administratorem systemu, aby zamieścić bibliotekę DLL lub odtworzyć jej oryginalną wersję.


W przypadku 3 jest przycisk "Uruchom Ponownie"

Użytkownik Reaver edytował ten post 16 kwiecień 2011 - 12:07

  • 0

CR.


#4 Pavulon

Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Użytkownik
  • 3836 postów

Napisano 16 kwiecień 2011 - 12:14

Komunikat o błędzie: Błąd interfejsu użytkownika: Nie można załadować biblioteki DLL interfejsu logowania użytkownika msgina.dll
Po uruchomieniu komputera nie pojawia się ekran logowania „System Windows — Zapraszamy”
  • 1

#5 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 16 kwiecień 2011 - 12:19

Komunikat o błędzie: Błąd interfejsu użytkownika: Nie można załadować biblioteki DLL interfejsu logowania użytkownika msgina.dll
Po uruchomieniu komputera nie pojawia się ekran logowania „System Windows — Zapraszamy”

Wypróbuję i dam znać.
  • 0

CR.


#6 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 16 kwiecień 2011 - 12:24

1. Ponownie uruchom komputer w trybie awaryjnym. W tym celu należy wykonać następujące czynności:
1. Ponownie uruchom komputer.
2. Po wyświetleniu komunikatu „Wybierz system operacyjny do uruchomienia” naciśnij klawisz F8.
3. W menu Opcje zaawansowane systemu Windows użyj klawiszy strzałek, aby zaznaczyć opcję Tryb awaryjny, i naciśnij klawisz ENTER.
4. Jeśli na komputerze jest więcej niż jeden system operacyjny, na liście kliknij pozycję Microsoft Windows XP, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
2. Usuń wpis rejestru GinaDLL . W tym celu wykonaj następujące czynności:OSTRZEŻENIE: Nieprawidłowe korzystanie z Edytora rejestru może stać się przyczyną poważnych problemów, które spowodują, że konieczna będzie ponowna instalacja systemu operacyjnego. Firma Microsoft nie może zagwarantować, że rozwiązanie problemów spowodowanych niepoprawnym użyciem Edytora rejestru będzie możliwe. Możesz używać Edytora rejestru na własną odpowiedzialność.
1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
2. W polu Otwórz wpisz polecenie regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
3. Znajdź i kliknij następujący klucz rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WinLogon
4. W prawym okienku kliknij prawym przyciskiem myszy wpis GinaDLL, a następnie kliknij polecenie Usuń.
5. Po wyświetleniu monitu o potwierdzenie zamiaru usunięcia kliknij przycisk Tak.
6. W menu Plik kliknij polecenie Zakończ, aby zamknąć Edytor rejestru.
3. Ponownie uruchom komputer.

Odnosząc się do tego, nie moge wejść też w tryb awaryjny! Już to robiłem wcześniej i nic -.-
  • 0

CR.


#7 godfather

godfather

    dodam coś od siebie:)

  • Użytkownik
  • 1979 postów

Napisano 17 kwiecień 2011 - 14:46

Co znaczy nie możesz wejść w tryb awaryjny? Nie ładuje Ci się system, czy co?
  • 0

"Przyjaciel zawsze powinien nie doceniać naszych zalet...
...wróg zawsze przeceniać nasze wady."
Don Vito Corleone


Dlaczego for, a nie forów? Nie daj się powielanym stereotypom.

† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †


#8 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 17 kwiecień 2011 - 18:43

Okienko 1

winlogon.exe - Zły obraz

Aplikacja lub biblioteka DLL C:/WINDOWS/system32/SHELL32.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną


Okienko 2

lsass.dll
treść ta sama


Okienko 3

Błąd interfejsu użytkownika

Nie można załadować biblioteki DLL interfejsu logowania użytkownika msgina.dll.

Skontaktuj się z administratorem systemu, aby zamieścić bibliotekę DLL lub odtworzyć jej oryginalną wersję.


W przypadku 3 jest przycisk "Uruchom Ponownie"

To się pokazuje, wtedy kiedy ma pokazać się "Zapraszamy" jest błąd. W awaryjny też nie mogę wejść.
  • 0

CR.


#9 Reaver

Reaver
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • Wersja:IP.Board 3.4.7
  • Wersja #2:n/c

Napisano 17 kwiecień 2011 - 19:58

No. Działa, zdałem się na stary, poczciwy format.
Można zamknąć.
Dzięki za zaangażowanie Pav.:)
  • 0

CR.


#10 Jakub

Jakub

    Kucyk Dżejkob

  • Użytkownik
  • 6993 postów
  • Wersja:IP.Board 3.3.4
  • Wersja #2:IP.Board 3.4.5

Napisano 17 kwiecień 2011 - 20:09

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.
Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
  • 0

Nasz kolega już siedział za piracką wersję IPB, Ty też możesz
† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †
Nie ma bolca na izolca!!!
Tłumaczes Power





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych