Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś ustawiał Facebook Connect? Bo ja w sumie to już to utworzyłam tą aplikację o czym mowa w punkcie 1. Facebook Connect a ACP, uzupełniłam wszystkie wymagane pola, logowanie przez Facebook też mi już działa, jest jednak jeden problem - nie działa mi strona tej aplikacji na FB (Application Temporarily Unavailable - błąd 503. Przypuszczam, że dlatego iż, przed przejściem do pól Tuval: http://apps.facebook...ok.com/......./ (wpisanie adresu) i Canvas URL:.......... powinnam najpierw utworzyć coś na ftp. A ja wpisałam adresy bez robienia tego. Czy dobrze myślę? W ustawieniach wyczytałam, że to powinnam zrobić:

fbphpkutuphanesi1.jpg

W 1. punkcie trzeba ściągnąć jakąś bibliotekę PHP Facebook, wgrać ją na serwer i uruchomić to co piszą. 2. Po uzupełnieniu powinno wyglądać jak podany kod. 3. Przetestować czy działa link. Bo właśnie mnie on nie działa.

Jak zrobić to co jest w tym tutorialu? (Nie znam się na FTP)

Türkülerdir Sevdam...

Opublikowano

Enable Facebook Connect?

You *must* set up a Facebook Application. You can do that here

Jak kliknę w here to mam przekierowanie do tworzenia aplikacji na FB. Wybieram utworzone i na samym dole mam kolejny link, który prowadzi do tego tutoriala.

Chodzi o to, że bezpośredni link do tej aplikacji nie działa (a mam to w profilu FB i co poniektórzy w to klikają a to nie działa) Bo chyba wpisałam ten link w Facebook Connect zanim to coś utworzyłam.

Ps. Aż takie ważne to nie jest, forum działa i bez tego :)

Türkülerdir Sevdam...

• Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.