Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

ROZWIĄZANY: Optymalizacja czasu pracy dla skryptów PHP


+matius

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dostałem dziś od serwerowni dziwnego maila że przekraczam działanie skryptu PHP pliku /public_html/index.php. Przekracza dozwolony czas pracy dla skryptów PHP: 30 sekund.

Wynosi 79 seconds. Czas pracy 73 sekundy jest znacząco wyższy niż dozwolony czas 30 sekund.

Proszą o optymalizacje a jak nie to grożą zawieszeniem. Nie wiem czemu nagle czemu się uczepili mnie :(

Nie znam się na tych procesach, wręcz jestem zielony przy tym. Macie jakieś instrukcje jak to zoptymalizować aby nie zawiesili mi konta ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taski nie wykonują sie przez index.php? Może ktoryś z nich tak przymula.

Jak już wspomniałem jestem w tym dość zielonym i nie wiem za bardzo jak to sprawdzić.

Strona sama w sobie bardzo szybko się ładuje.

i przy okazji pytania:

czy duża liczba skinów może na to wpływać? (mowa tutaj o ok 15 rożnych skinach)

10 minutowy czas dla userów aktywnych online, może psuć ?

Jak ogólnie sprawdzić ten czas działania skryptu ?

wybaczcie moją nieznajomość w tym temacie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że nie da się chyba tu określić co konkretnie przymula, bo index.php nic nie znaczy - wszystkie skrypty(strony) odpalane są przez niego.

Skiny raczej tu nie mają znaczenia, no chyba że sam fakt przebudowywania 15 skinów pod rząd :D

Niektóre taski potrafią nieźle zamulić i długo się wykonywać, więc możliwe że o nie chodzi, bo normalna strona tyle ładować się nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach