Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Otwierać/nie otwierać supportu woltlaba?


Gość ratosluaf

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ratosluaf

Ostatnio mam jakieś dziwne zachcianki. Naszło mnie, żeby zrobić support woltlaba. Ma ktoś bezpośredni kontakt z właścicielem domeny woltlab.pl? Jakiś mail, czy kom by się przydał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf
Wybacz, ale Twoje pytanie jest tak kretyńskie, że aż brak mi słów by to opisać.

Sam się z krzesła ###, uznajmy że tak:

temat to pytanie główne

mój 1 post w tym temacie to pytanie podrzędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf

Przepraszam za te debilne posty. Zwróciłem się już do woltlaba po zezwolenie na prowadzenie supportu, może w miarę szczęścia zasponsorują mi jedną licencję (aczkolwiek w to wątpię). Wypowiadajcie się na temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Ale co ogółem.. :) xenforo otworzyłem właśnie z myślą wydania spolszczenia, reszta przyjdzie z czasem. ^_^

Głównym projektem jest i tak IP.Board.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf
Na jaki temat?
Ogółem.

Dużo ludzi jest zainteresowanym tym skryptem, sądzę, że na tym forum też znalazłaby się liczna gromadka. Moim głównym celem także jest spolszczenie tego ;)

//Jest także wersja darmowa, i wcale tak bardzo nie odbiega od wersji płatnej, pewnie dlatego ludzie będą się interesować.

Edytowane przez ratosluaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki temat?
Ogółem.

Dużo ludzi jest zainteresowanym tym skryptem, sądzę, że na tym forum też znalazłaby się liczna gromadka. Moim głównym celem także jest spolszczenie tego ;)

//Jest także wersja darmowa, i wcale tak bardzo nie odbiega od wersji płatnej, pewnie dlatego ludzie będą się interesować.

Zrozum, że fora o tematyce wiedzy ogólnej pewnej kategorii powinny prowadzić osoby kompetentne, mające doświadczenie w danym temacie. Z zaprezentowanego przez Ciebie podejścia wynika, że interesuje Cię tylko ewentualna liczba potencjalnych użytkowników i nic poza tym. Daruj sobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf
Zrozum, że fora o tematyce wiedzy ogólnej pewnej kategorii powinny prowadzić osoby kompetentne, mające doświadczenie w danym temacie. Z zaprezentowanego przez Ciebie podejścia wynika, że interesuje Cię tylko ewentualna liczba potencjalnych użytkowników i nic poza tym. Daruj sobie

A bo po co trzymać forum dla 10 osób? Rozumiem, jakieś 2-3 miesiące, zobaczyć czy się rozkręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem w trakcie... tworzenia supportu dla silnika Burning Board. Wykupiłem domenę burningboard.pl, prowadzę rozmowy z właścicielem woltlab.pl. Póki co działamy na wersji Lite ale w Lipcu zamierzam kupić licencję pod portal.

W tej chwili trwają też pracę nad spolszczeniem - chętnych do pomocy zapraszam pod ten link.

Edytowane przez Louppe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf
PS. Nie masz co liczyć na sponsoring licencji od WoltLab'u.

Jak nie dostanę sponsoringu, to kupię tą licencję, to proste. Czy to była próba prowokacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... czyli wychodzi na to że są dwie osoby napalone na PL support WBB.

Wszystko było by ok, poza jednym drobnym szczegółem - WBB jest za mało rozwinięty nawet w kraju jego pochodzenia, żeby w PL działały sprawnie dwa oddzielne supporty, po prostu jest za mało użytkowników jego i już.

Zauważcie że w PL nie ma też jednego supportu IPB, i mimo że IPB jest dużo bardziej rozpoznawalny, to aktywny support jest tylko jeden, a reszta to opuszczone pokoje w których od czasu do czasu przewinie sie kilka osób i napisze coś.

Zamiast sie żreć zrobilibyście jakąś spółkę z jednym supportem, przy tym składając się wspólnie na licencję*1 i razem go prowadząc, w innym przypadku będą dwa puste supporty.

*1 - Moim zdaniem bardzo komicznie wygląda support płatnego skryptu, postawiony na jego darmowej alternatywie, co kogo obchodzi że "ma ktoś zamiar kupić ją", skoro ktoś sie porywa na takowy support to powinien zrobić to tak jak powinien, czyli:

  1. Nabyć odpowiednią domenę
  2. Zainwestować w dobry hosting(co nam po supporcie skoro jeśli ktoś ma poważny problem z działaniem, nie może wejść na support bo w jakiejś serwerowni pingwiny ukradły sprzęt)
  3. Kupić licencję na skrypt
  4. Dogłębnie poznać skrypt, od zewnątrz i od wewnątrz - Nie wyobrażam sobie prowadzenia supportu bez własnych modyfikacji, styli i innych(Co oczywiście wiąże się z koniecznością znajomości PHP, MySQL, html, js, css administracji owego supportu). Przy tym udzielając niekompetentnych odpowiedzi.
  5. Zebrać grupę tłumaczy, którzy znają języki a nie tłumaczą przez Google Translate.
  6. Zadbać o wysoką wartość merytoryczną treści, przy tym poświęcić kawałek swojego życia na pilnowanie czy czasem nie pojawił się nowy problem do rozwiązania.

Pomijając już fakt że ekipa tłumacząca powinna biegle znać angielski i niemiecki , bo mimo że skrypt przetłumaczony jest na EN, to jego język ojczysty to zawsze DE, i jakoś wydaje mi się że zauważycie to tłumacząc go.

Chyba że chcecie otwierać kolejny ledwo co działający skrypt z poradnikami rodem z webtips o php. (Przy tym oczywiście zaśmiecając internet).

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf
Wszystko było by ok, poza jednym drobnym szczegółem - WBB jest za mało rozwinięty nawet w kraju jego pochodzenia, żeby w PL działały sprawnie dwa oddzielne supporty, po prostu jest za mało użytkowników jego i już.

Ty chyba nie wiesz, ile osób używa BB w Polsce

Nabyć odpowiednią domenę

Zainwestować w dobry hosting(co nam po supporcie skoro jeśli ktoś ma poważny problem z działaniem, nie może wejść na support bo w jakiejś serwerowni pingwiny ukradły sprzęt)

Kupić licencję na skrypt

Dogłębnie poznać skrypt, od zewnątrz i od wewnątrz - Nie wyobrażam sobie prowadzenia supportu bez własnych modyfikacji, styli i innych(Co oczywiście wiąże się z koniecznością znajomości PHP, MySQL, html, js, css administracji owego supportu). Przy tym udzielając niekompetentnych odpowiedzi.

Zebrać grupę tłumaczy, którzy znają języki a nie tłumaczą przez Google Translate.

Zadbać o wysoką wartość merytoryczną treści, przy tym poświęcić kawałek swojego życia na pilnowanie czy czasem nie pojawił się nowy problem do rozwiązania.

Ad 1. wbboard (dot) pl

Ad 2. host w dhosting.pl, niedługo kupię może dedyka, dopiero po rozwinięciu

Ad 3. patrz poprzednie posty - jak mi nie zasponsorują, to kupię po prostu

Ad 4. pracowałem już dość długo na nim, na localhoście

Ad 5. znajdzie się, sam powolutku dałbym radę, ale i tak znajdą się chętni

Ad 6. czasu mam bardzo dużo

Pomijając już fakt że ekipa tłumacząca powinna biegle znać angielski i niemiecki , bo mimo że skrypt przetłumaczony jest na EN, to jego język ojczysty to zawsze DE, i jakoś wydaje mi się że zauważycie to tłumacząc go.

Do tej pory nie spotkałem się z takim niemiecko angielskim wyrażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ratosluaf

http://board.metin2.pl/

http://board.4story.pl/index.php?page=Index

http://board.nostale.pl/index.php?page=Index

http://board.airrivals.pl/index.php?page=Index

Fakt, firma niemiecka, i gry dla 'dzieci neo', ale masz 280 tysięcy użytkowników woltlaba w Polsce.

Edytowane przez ratosluaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.