Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Podczas składania pierwszego zamówienia na jakąś rzecz, należy uzupełnić formularz z informacjami osobistymi. W ACP zaznaczone są trzy pola jako obowiązkowej - Imię, Nazwisko, Miasto.

Natomiast od strony klienta, widnieją inne pola jako wymagane - Adres, Województwo, Kod pocztowy, Kraj itd. > Jak usunąć te pola z formularza? Nie chcę, aby były one do wpisywania obowiązkowo przy zamówieniach lecz opcjonalnie.

Dodam, że zaznaczone mam przy niechcianych rubrykach w ACP opcję NIE w miejscu - "Pokazywać podczas zakupów?"

Edytowane przez suchywolk
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.