Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Portal GameHub - Polskie znaki nie działają

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Patrix,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każdy plik w naszej bazie posiada swój własny temat z supportem. Proszę pisać w nim, by nie utrudniać niepotrzebnie życia innym użytkownikom i by gromadzić w jednym miejscu sprawy związane z daną modyfikacją.

Dziękujemy!

Opublikowano

Odinstaluj go. Zmień kodowanie bazy danych na kodowanie tabel - wszystko poprzez PMA. Potem zainstaluj go ponownie.

Jestem w tym zielony, więc jeśli mógłbyś wytłumaczyć jak zmienić owe kodowanie na kodowanie tabel?

Opublikowano

Wszedłem w te operacje i co dalej? Mam "Utwórz tabelę", "Zmień nazwę bazy danych", "Kopiuj Bazę Danych do" i "Metoda porównywania napisów".. Skorzystałem z tej metody porównywania napisów i dałem wszystko na Polski, po czym zainstalowałem i dalej nic..

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym zwrócić uwagę na to, iż po napisaniu jednego newsa wszystko działa poprawnie tzn. Znaki są już Polskie.. Kolejną rzeczą jest to, że po raz kolejny zresetowały się statystyki.. Wykazuje, że jest 0 zarejestrowanych użytkowników, a jest 3..

Edytowane przez Patrix
  • Rozwiązanie
Opublikowano

Tak na prawdę było to przypadkiem, a mianowicie chciałem naprawić to, aby tylko Administrator mógł dodawać newsy, ponieważ wcześniej mógł je dodawać też gość, użytkownik itd. Więc znalazłem pomoc prosto od teez'a, czyli autora owego gamehuba, który polecił:

W bicie news podmień:

{$end}

na

</td>
</form>
</if>
<div class="ipsType_smaller desc lighter right">
GameHub autorstwa
<a title="doside.pl" href="http://www.doside.pl/">Mateusz Pater [teez]</a>
</div>
</div>
</div>
</div></div>

;)

Robiąc to przy okazji naprawiły mi się i znaki. :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników