Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Transaction Review Problem


Querly
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Jurij,

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Pisze do Was,ponieważ mam problem z zakupem IP Board .Więc tak. Początkowo wszystko przebiegło pomyślnie tzn:otrzymałem dwa emaile i potwierdzeniu zakupu i złozeniu zamówienia. Dodam ,że płaciłem kartą,ponieważ paypal nie posiadam ;/. Zadziwiło mnie jeszcze to,że środki nie zostały pobrane z mojego konta. No więc do czego zmierzam około 6-7h po zakupie otrzymałem takiego oto emaila:

 

Lindy Throgmartin has created a support request on your behalf.

Transaction Review

Hello,



Your transaction with Invision Power Services, Inc. has not passed the fraud review process. This can be due to various reasons, including your physical location not matching your billing location. In order to process your transaction, we will need to see either a scanned copy of your government issued photo identification, or a copy of the front and back of the credit card used for the transaction.

If submitting ID, you may blur/block out sensitive information. If sending a copy of the credit card, please blur out all but the last 6 digits of the credit card number.

Your transaction will be held for 24 hours while we await this information.


Thank you for your cooperation and we apologize for any inconvenience this may cause.



Regards,



Lindy Throgmartin
Management Team
Invision Power Services, Inc.

You can view and respond to the support request in the client area, or reply to this email.

Było to około 3 rano. Wydaje mi się ,że było wywołane to przez to,że licencja była na kolege i to jemu kupowałem na niego u niego na komputerze i na jego koncie na invisionpower.com,a nie zgodziło się to,że płaciłem swoją kartą ze swojego konta.Dzisiaj około godziny 10 zadzwonili do mnie z banku,i poprosili o potwierdzenie transakcji,oczywiście to zrobiłem,a poniądze zostały dostarczone na ich konto dzisiaj około godziny 12  i teraz pytanie:Czy mam jakoś odpowiadać na tego emaila i wykonać to o co mnie poproszono ? Czy może cierpliwie poczekać na aktywacje licencji ? Pierwszy raz mam do czynienia z ipb i pomimo przeczytania emaila ze zrozumieniem jestem głupi;/.

Przepraszam,że aż nadto sie rozpisałem,ale mam nadzieje,że uzyskam pomoc :)Jeśli pomyliłem działy to przepraszam i prosze moderatora o przeniesienie do odpowiedniego :)

Pozdrawiam

Edytowane przez Querly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu kolega sobie tego nie zakupił sam? Założenie konta PayPal nic nie kosztuje, trzeba je tylko zweryfikować 2 przelewami i tyle. Teraz zgodnie z prawem możesz kupić licencje na siebie (przesyłając im kopie dowodu osobistego) a potem za 20$ przetransferować na konto kolegi...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Nie zgadzają im się dane z karty którą płacisz z danymi kolegi, któremu kupujesz forum. Wiec musisz przesłać kopię karty albo dowodu osobistego ze zdjęciem, żeby potwierdzić tożsamość i dane osobowe. Masz na to 24 godziny, to zrób fotokopie czy skan dowodu i im wyślij... Albo niech anulują transakcje i kolega sam sobie kupi.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.