Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szefostwo zażyczyło sobie aby zgłoszenia moderatorskie trafiały do freshdeska jako tickety. Pomijając absurdalność tego pomysłu (moje tłumaczenia nic nie dały), stworzyłem nowego usera jako moderatora i ustawiłem mu adres email przechwytywany przez freshdesk - i to działa. Niestety, wszystkie zgłoszenia przychodzą z domyślnego adresu forum i nie zawierają adresu email osoby zgłaszającej, przez co nie nie da się na nie odpowiadać z samego freshdeska.

 

Czy istnieje jakaś modyfikacja umożliwiająca dodanie pola "replay-to" do tego maila z adresem zgłaszającego, lub chociaż dodawała ten adres do treści maila?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.