Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Błąd z logowaniem.


Haiko
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Haiko,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam taki problem otóż, gdy zaloguję się tz (podam złe dane logowania wywala błąd z bazą danych) Jeżeli wpiszę poprawne dane, to normalnie zaloguje, ale gdy złe już wgl, ten error w tagu code.





	xxx.pl Driver Error


There appears to be an error with the database.
 
SQL error: Access denied for user 'xxx'@'localhost' (using password: NO)

SQL error code: 1045

Date: Monday 30th June 2014 02:33:04 PM





 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Date: Mon, 30 Jun 2014 14:33:04 +0000

 Error: 1045 - Access denied for user 'xxx'@'localhost' (using password: NO)

 IP Address: 83.7.89.208 - /index.php?app=core&module=global§ion=login&do=process

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 .--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

 | File                                                                       | Function                                                                      | Line No.          |

 |----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------|

 | admin/sources/handlers/han_login.php                                       | [login_external].authenticate                                                 | 732               |

 '----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------'

 | admin/sources/handlers/han_login.php                                       | [han_login].loginAuthenticate                                                 | 355               |

 '----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------'

 | admin/applications/core/modules_public/global/login.php                    | [han_login].verifyLogin                                                       | 455               |

 '----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------'

 | admin/applications/core/modules_public/global/login.php                    | [public_core_global_login].doLogin                                            | 107               |

 '----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------'

 | admin/sources/base/ipsController.php                                       | [public_core_global_login].doExecute                                          | 306               |

 '----------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------+-------------------'

Proszę o pomoc.

Edytowane przez Haiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy logowaniu na stronę, w ACP wszystko wporządku. W trybie bezpiecznym to samo.

 

Dodam, że wykonałem całą diagnostyke, i nie wykazało błędów.

W pliku conf_global.php wszystko jest w porządku, sprawdzane z 6 razy.

Edytowane przez Haiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za hosting masz? Na Twoim miejscu zoptymalizowałbym i naprawił wszystkie tabele w bazie danych przez PMA, wyczyścił tabelę z sesjami i testował, czy problem nadal się powtarza. Jeśli tak, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i ciasteczka i testuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.