Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

co zrobić i gdzie się udać by móć ściągać pliki z oficjalnej strony IPS. Licencja opłacona, a zamiast ściągania komunikat:

"Error

The following error occurred:

We're sorry, but you cannot download files from our Download Manager. If you are seeing this message, it is because you do not hold an active IPB license. If this is a mistake, please contact an administrator. Otherwise, why not show your support for IPB and purchase a license?

If you hold a perpetual license for the software, you need only purchase the yearly support option to gain full access to this site."

dziękuję za pomoc

Opublikowano
We're sorry, but you cannot download files from our Download Manager.

Nie możesz pobierać przez akceleratory pobierania plików?

  • Lubię to 1
  • Manager
Opublikowano

Po zalogowaniu się na dane z licencji, czyli adres e-mail jako login oraz hasło do panelu pojawia Ci się taki komunikat? :)

Bo jeśli tak i na te same dane możesz się zalogować do panelu klienta to sprawa jest prosta - trzeba napisać do nich ticket, np. o takiej treści:

"

Hello,

I have one small problem and I hope you'll help me with this. Ok, the point is I can't log in into resources site. I tried enter my e-mail and password from the client area but without luck.

Any help will be much appreciated.

Regards,

ania07

"

  • Lubię to 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Czekaj, płacić drugi raz? Gdzie tu sens? :(

Może zaczekaj do poniedziałku, aż oni będą mieli potwierdzone, że wpłaciłeś już. Przecież drugi raz za to samo płacić to jest... nielogiczne?

"Przyjaciel zawsze powinien nie doceniać naszych zalet...

...wróg zawsze przeceniać nasze wady."

Don Vito Corleone

Dlaczego for, a nie forów? Nie daj się powielanym stereotypom.

† Będziemy bronić SB po kres naszych sił †

  • Manager
Opublikowano

Ee no to powinieneś mieć dostęp. :(

Weź ich tam pociśnij. A sorki :( , już podaję:

"

Hello,

i have active licence, why i must pay again for the same product? Could you sort this error ASAP?

Thanks.

"

  • Lubię to 1

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za pomoc, jeden z ticketów zadziałał. Dostałem maila od jakiegoś dyrektora Niuansa czy jakoś tak z nowym hasłem. Zalogowałem się na swój adres wpisałem hasło rzeczone i voila :(

Edytowane przez ania07

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.