Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Wykonuję zlecenie, jaką umowę podpisać?


Castio

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem grafikiem oraz początkującym webmasterem, chciałem zapytać w jaki sposób w pełni legalnie mogę wykonać zlecenie dla mojego klienta ?

Dopiero zaczynam wykonywać zlecenie tak więc chciałbym poradzić się moich starszych kolegów.

Bardzo proszę o rozjaśnienie mi sytuacji od A do Z. 

Chciałbym wiedzieć w jaki sposób w pełni legalnie będę mógł działać w swoim fachu

 

Z góry dziękuję i wynagrodzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak:

 

1. Ogłaszasz się w sieci i prezentujesz zainteresowanym swoje portfolio.

2. Decydujesz czy podejmujesz się wykonać dane zlecenie czy nie.

3. Wyceniasz swoją pracę, omawiacie szczegóły jak termin wykonania i koszt oraz metodę płatności (przelew bankowy, paypal etc.) i jak będziesz miał zapłacone, to robisz co do Ciebie należy.

4. Przekazujesz gotową pracę i polecasz się na przyszłość :-)

 

A jak chcesz rejestrować działalność i robić zlecenia na szeroką skalę, to czemu nie :-) Polecam Wielką Brytanię albo jakiś przytulny raj podatkowy ;-)

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby robić leganie, jedyna opcja to działalność albo start-up jak ja (niższe koszty prowadzenia)

nie ma co się bawić w UK bo to wysokie koszty oraz czas się traci a będąc grafikiem to się nie opłaca

w przypadku samozatrudnienia wystawiasz faktury bez vat a będąc w startupie wystawia się faktury vat

Edytowane przez lumota
  • Dziękuję 1

Amazing Game Website Templates for those who want to stand out from others.

Professional IPS Themes - Gaming Invision Community Themes, Forum Skins and Game UI Templates.

Forum Templates for Clans and Guilds, Web and Game Developers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach