Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Przepraszamy, ale wystąpił mały problem.

Coś poszło nie tak, jak powinno. Proszę spróbować ponownie.

Kod błędu: EX0"

 

Wyskakuje mi ten błąd kiedy klikam zarejestruj się. Aktualizacja ips do nowszej wersji również nie pomogła. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo jestem bezradna ?

Opublikowano
2 godziny temu, DawPi napisał:

W panelu w ACP w zakładce Support masz wykaz błędów - pokaż je bo tam powinno być więcej napisane.

 

Zmień wersję w profilu.

Problem rozwiazany, okazalo sie ze przez wtyczke "

One IP One Account " wywalo ten blad mimo to dziękuję za pomoc :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.