Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z tłumaczeniem w nowym pakiecie IPS 4.5 - wgrałem najnowszą wersję poprzez Marketplace z poziomu ACP. Zrobiłem aktualizację dotychczasowych aplikacji i wtyczek i tutaj pojawia się problem. Postanowiłem wgrać ponownie tłumaczenia do używanych aplikacji (po odświeżeniu ich tłumaczeń), jednak nie mogę tego zrobić ponieważ język Polski jest Zablokowany - przy angielskim jest opcja wgrania nowszej wersji, gdzie mogę wybrać dany plik xml od wybranej aplikacji i zrobić aktualizację tłumaczenia.

 

 

Jak mogę "odblokować" polski pakiet językowy, tak aby otrzymać opcję wgrania nowszej wersji?

 

Dla jasności podrzucam kilka screenshotów:

image.thumb.png.f64399a43d6badd21c846e1910a007cd.png

 

image.thumb.png.2e78df8792d3212bb399ac6ebd06e1a2.png

image.thumb.png.7a6d2be98769f809ed5a41ea59943ef6.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.