Skocz do zawartości
"Idzie nowe..." - o zmianach i nie tylko ×
Przeniesienie zakupów z IPS Marketplace / Moving bought items from IPS Marketplace ×

Problem z odzyskiwaniem hasla


darek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z opcja odzyskiwania hasla.

Po kliknieciu na link w otrzymanym mailu pojawia sie błąd

"Przepraszamy, wystąpił błąd. Jeśli nie jesteś pewny jak używać tej opcji lub nie wiesz dlaczego wystąpił ten błąd, zajrzyj do tematów pomocy by uzyskać więcej informacji."

Błąd: [#2013]

Wiecie może jak to naprawić?

Wersja forum v3.0.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Witaj,

		    	if ( $this->han_login->return_code != 'METHOD_NOT_DEFINED' AND $this->han_login->return_code != 'SUCCESS' )
	    	{
				$this->registry->output->showError( $this->lang->words['lostpass_external_fail'], 2013 );
	    	}

Zatem możliwości są dwie:

  • nie zdefiniowano metody operacji ( w co wątpię ),
  • błąd zwracanego kodu - inny niż sukces.

Pytanie: błąd występuje stale czy okresowo?

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to bardzo ważna informacja - postaraj się przypomnieć, co było robione.

Najlepsze jest to, że właśnie nic nie było robione. Forum stało i sobie funkcjonowało.

Po przeniesieniu na nową wersję wszystko było sprawdzane i przypominanie hasła działało poprawnie.

Od wczoraj zaczeły spływac maile, że opcja przypominania nie działa.

Nie wiem czy to wina bazy może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko to nie działa? Próbowałeś nadrzucić ponownie pliki na FTP?

Tak, tylko to nie działa.

Nie wgrywałem ponownie plików.

Boje się, że jak zaczne kopiowac pliki to sie jeszcze coś innego "zepsuje", a nie moge pozwolić na przestuj w działaniu tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Manager

Ew. możesz wysłać ticket do IPS-u. Jeśli nic nie robiłeś, to może to być wszystko, a bez dostępu do wewnątrz jakiegoś technika niewiele można powiedzieć.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ew. możesz wysłać ticket do IPS-u. Jeśli nic nie robiłeś, to może to być wszystko, a bez dostępu do wewnątrz jakiegoś technika niewiele można powiedzieć.

Wysłałem, ale dostałem dokładnie taką samą odpowiedź co od Ciebie.

A czy po spolszczeniu forum support dalej obowiązuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.