Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich

Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :-) , zakupiłem licencje i kilka pakietów IPB , zainstalowaliśmy forum bez problemu ale po instalacji pokazało nam się całkiem nowe cudeńko z którym nie możemy sobie poradzić gdyż do tej pory korzystaliśmy z phpbb3 a tu zupełnie inna bajka . Przeczytałem kilkaset postów na tutajeszym forum i juz jestem blady gdyż prawie wszystkie są skierowane do ludzi którzy albo są programistami albo od lat siedzą w php a ja niestety nie jestem informatykiem i potrzebuje Waszej pomocy łopatologicznie :-) . Moje pytanie brzmi : gdzie jest panel moderatora ? jak moderator ma zabanować usera gdyż w 5 osób nie znaleźliśmy takiej opcji ?

Pozdrawiam serdecznie i liczę że prosto i konkretnie odpowiecie mi na te proste i pewnie śmieszne pytania dla Was ale nie odrazu Kraków zbudowano :-)

Andrzej

• Manager
Opublikowano

Hej!

Dział z tutorialami nie jest najlepszy na zadawanie pytań. :)

Otóż, jako takiego panelu moderatora nie ma. Napisz, co konkretnie chcesz zrobić ( jako moderator ). Banowanie etc. - w widoku profilu lub tematu masz takie pole 'status ostrzeżeń' - klikasz i masz. :(

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Opublikowano

Witam

Dzięki wielkie Panowie , sorry że pomyliłem dział ale kilka godzin siedziałem i szukałem odpowiedzi no i w akcie desperacji wrzuciłem tutaj pytanie :-) , proszę o linka w którym dziale mogę takie proste pytanie czasem zadać.

Pozdrawiam

Andrzej

• Manager
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

---

Chcesz uzyskać szybko i sprawnie pomoc? Uzupełnij wersję i adres w profilu.

Gość